В настоящее время наблюдается снижение интереса к изучению литературы среди учащихся средних школ. Это связано с рядом факторов. Помимо очевидной лени со стороны учащихся и учителей, в целом наблюдается переход от развлекательного чтения к электронному чату. В статье рассматривается ценность литературы как школьного предмета, и рекомендуются современные методы, которые, на наш взгляд, будут способствовать повышению интереса преподавания и изучения литературы в школе
Бугунги кунда умумтаълим мактаблари ўқувчилари ўртасида адабиётни ўрганишга бўлган қизиқиш сезиларли даражада пасайган. Бу, бир қатор омилларга боғлиқ бўлиб, ўқувчилар ва ўқитувчиларнинг дангасаликка йўл қўйишларидан ташқари, завқли ўқиш машғулотларини турли чат (суҳбат)ларга алмаштиришлари ҳам сабаб бўла олади. Мақолада адабиётнинг мактаб фани сифатида ўқитилишининг аҳамияти ўрганилади ҳамда уни ўқитиш бўйича замонавий усуллардан фойдаланиш тавсия этилади, бизнинг фикримизча, бу, мактабда адабиётни ўқитиш ва ўрганишга бўлган қизиқишни орттиради.
В настоящее время наблюдается снижение интереса к изучению литературы среди учащихся средних школ. Это связано с рядом факторов. Помимо очевидной лени со стороны учащихся и учителей, в целом наблюдается переход от развлекательного чтения к электронному чату. В статье рассматривается ценность литературы как школьного предмета, и рекомендуются современные методы, которые, на наш взгляд, будут способствовать повышению интереса преподавания и изучения литературы в школе
Today, there is a decline in interest in the study of literature among secondary school students. This is due to a number of factors. In addition to the obvious laziness on the part of students and teachers, there has also been a shift from recreational reading to electronic chat in general. The article examines the value of literature as a school subject and recommends modern methods that, in our opinion, will increase the interest in teaching and studying literature at school.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Nishanov Y.I. | 1 | Fergana State University |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Moody, H.L.B. (1973:465-474) “Literary Studies in Nigeria: The potentiality Gap” in West African Journal of Education Vol. xviii No. 31. |
2 | 2. http://bank.orenipk.ru/Text/t37_331.htm |
3 | 3. http://marifat.uz/uchitel-uz/v_pomosh_uchitelu/2018.htm |
4 | 4. https://postnauka.ru/talks/29996 |