Мазкур мақола рақамли иқтисодиёт шароитида янги ахборот технологияларининг жадал суръатлар билан ривожланиб бориши натижасида ижтимоий-иқтисодий соҳанинг кўп тармоқларида трансформациялашув жараёнларининг рўй бериши ҳақида бўлиб, хизмат кўрсатиш бозорида чакана хизмат кўрсатиш корхоналарининг рақобатбардошлигини таъминлаш бўйича корхоналарнинг рақобатбардошлик даражасини баҳолаш ва рақобатбардошликни таъминлашнинг стратегик йўналишларини амалга ошириш мақоланинг асосий мақсади сифатида ўрганилган.
Мазкур мақола рақамли иқтисодиёт шароитида янги ахборот технологияларининг жадал суръатлар билан ривожланиб бориши натижасида ижтимоий-иқтисодий соҳанинг кўп тармоқларида трансформациялашув жараёнларининг рўй бериши ҳақида бўлиб, хизмат кўрсатиш бозорида чакана хизмат кўрсатиш корхоналарининг рақобатбардошлигини таъминлаш бўйича корхоналарнинг рақобатбардошлик даражасини баҳолаш ва рақобатбардошликни таъминлашнинг стратегик йўналишларини амалга ошириш мақоланинг асосий мақсади сифатида ўрганилган.
В данной статье речь идет о трансформационных процессах во многих отраслях социально-экономической сферы в результате бурного развития новых информационных технологий в условиях цифровой экономики, а так же в качестве основной цели статьи исследуется оценка уровня конкурентоспособности предприятий для обеспечения конкурентоспособности предприятий розничного обслуживания на рынке услуг и реализация стратегических направлений обеспечения конкурентоспособности.
This article is about transformation processes in many sectors of the socio-economic sphere as a result of the rapid development of new information technologies in the conditions of the digital economy, and the assessment of the level of competitiveness of enterprises to ensure the competitiveness of retail service enterprises in the service market and the implementation of strategic directions for ensuring competitiveness are the main points of the article.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Sultonova N.U. | Tayanch-doktorant | Samarqand iqtisodiyot va servis instituti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Дзахмишева И.Ш. Методика отценки конкурентоспособности услуг в розничной торговой сети / И. Ш. Дзахмишева // Маркетинг в России и за рубежом. - 2004.-№3.-С. 93-108. |
2 | 2. Богданов М.С. Оценка конкурентоспособности предприятия сетевой розничной торговли // Теория и практика общественного развития. 2012. №8. С. 350-353. |
3 | 3. Парамонова Т.Н. Конкурентоспособность предприятия розничной торговли: учебное пособие. М.: КНОРУС. 2016. 120 с. |
4 | 4. Мариншоев М.М. Методические основы оценки показателей услуг розничной торговли // Синергия. 2017. № 5. С. 33-40. |
5 | 5. Хлопенко О.В. Управление конкурентоспособностью услуг розничной торговли //Вестник ДГТУ. 2013. № 3-4. С. 150- 155 |
6 | 6. Лукъяненко В.Н. Соотнесение понятий «конкурентоспособность» и «конкурентные преимущества» //Вестник ЗабГУ. 2014. №6. С. 114-120. |
7 | 7. Портер М. Международная конкуренция [Текст] / М. Портер. - пер. с англ./ Под редакцией и с предисловием В.Д.Щетинина. - М.: Международные отношения, 1993. - 896 с. |
8 | 8. Султонов Ш., Шавкиев Э., Кувандиков Ш. ва бошқалар., «Хизмат кўрсатиш соҳасини модернизациялаш ва аҳоли фаровонлигини юксалтириш: муаммо ва ечимлар», Монография.- Т.: «Фан ва технология», 2019. –188 с. |
9 | 9. Аюпов Р., Электрон тижорат асослари, электрон китоб, 2020 й. https://kitobxon.com/uz/kitob/elektron-tijorat-asoslari. |