Ushbu maqolada ayollarning jamiyatdagi o‘rni, pedagogika tarixida xotinqizlarning
ta’lim-tarbiya jarayonidagi o‘rni va ahamiyati haqida ilmiy asosga ega bo‘lgan ma’lumotlar
keltirilgan bo‘lib, bu ma’lumotlar tarixiy manbalarni hamda adabiyotlarni chuqur o‘rganib, tahlil
qilingan. Mamlakatimiz ta’lim muassasalarida O‘rta Osiyo xalqlarining o‘tmishini o‘rganish va unda
ayollarning tutgan o‘rni, maqomi va albatta, ma’rifati darajasini aniqlash o‘sha davrning madaniyati
hamda ma’naviyati darajasini ham belgilashga zamin yaratadi
Ushbu maqolada ayollarning jamiyatdagi o‘rni, pedagogika tarixida xotinqizlarning
ta’lim-tarbiya jarayonidagi o‘rni va ahamiyati haqida ilmiy asosga ega bo‘lgan ma’lumotlar
keltirilgan bo‘lib, bu ma’lumotlar tarixiy manbalarni hamda adabiyotlarni chuqur o‘rganib, tahlil
qilingan. Mamlakatimiz ta’lim muassasalarida O‘rta Osiyo xalqlarining o‘tmishini o‘rganish va unda
ayollarning tutgan o‘rni, maqomi va albatta, ma’rifati darajasini aniqlash o‘sha davrning madaniyati
hamda ma’naviyati darajasini ham belgilashga zamin yaratadi
Данная статья содержит научную информaцию о месте женщины в
обществе, роли и значении женщин в образовательном процессе в истории педагогики. Эти
сведения были проанализированы путем углубленного изучения исторических источников и
литературы.Определение места, статус и конечно же уровень просвещения женщин создает
основу для определения уровня культуры и духовности того времени
This article contains scientific information about the place of women in society, the
role and importance of women in the educational process in the history of pedagogy. Тhis information
was analyzed by in-depth study of historical sources and literature. Determining the place, status and
certainly the level of enlightenment of women creates a basis for determining the level of culture and
spirituality of that time.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Saidova B.N. | dotsent v.b., p.f.f.d (PhD) | Nizomiy nomidagi TDPU |
2 | Erkinova D.D. | talaba | Toshkent amaliy fanlar universiteti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2018 йил 27 июндаги ПҚ-3808-сонли “Ўзбекистон Республикасида оила институтини мустаҳкамлаш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги Қарори // Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2018 й. |
2 | Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2021 йил 5 мартдаги ПҚ-5020-сонли “Хотин- қизларни қўллаб-қувватлаш, уларнинг жамият ҳаётидаги фаол иштирокини таъминлаш тизимини янада такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида” ги қарори // Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2021 й. |
3 | Дандамаев М.А., Луконин В.Г. Культура и экономика древнего Ирана. – М.: «Наука», 1980. – 416 б. |
4 | Маҳди Иқболий Занон дар торихи куҳани Ирон. Маҳдиобод, Пардисон, 2004. – 66 б |
5 | Ходжаева Н. Статус женщины Средней Азии в период функционирования шелкового пути //Мат.науч.-теор.конф. // Сборник докладов, Ташкент, 2006. – 171 б. |
6 | Ливщиц В.А. Согдийская эпиграфика Средней Азии и Семиречья. – СПб., 2008. – 414 б. |
7 | Смирнова О.И. Очерки из истории Согда. М.: «Наука», 1970. – 288 б. |
8 | Саидова Б.Н. Aёллар таълимини қўллаб-қувватлашда маърифатпарвар аёллар ўрни // Современное образование (Узбекистан). – 2021. – №. 1 (98). – С. 12-17 |
9 | Saidova B.N. The role of women educators in supporting women’s education // Современное образование (Узбекистан). – 2021. – №. 1. – С. 12-17. |
10 | Narzullayevna S.B. The Influence of Islam on the Formation of Womens Education System in the Middle Ages //JournalNX. – С. 204-206. |