38

Mazkur maqolada ilmiy tadqiqot ishlarini tashkil etishda magistratura talabalarning shaxsiy sifatlarini hisobga olish - magistratura talabalarining aqliy kamolotini ta’minlovchi omil sifatida fikr yuritilgan. Shuningdek, oliy ta’lim muassasasi va undan keyingi kasbiy rivojlanish jarayonida magistratura talabalari o‘z fanidagi ilmiy yondashuvlar, konsepsiyalar, nazariyalar, eng so‘nggi axborotlar mazmunidan xabardor bo‘lishi kerakligi asoslab ko‘rsatilgan. Magistratura talabalari muayyan ilmiy mavzuga alohida qiziqish bilan qarar ekanlar, shu yo‘nalishdagi ishlarni tahlil qiladilar, ko‘plab ilmiy-ommabop materiallar bilan tanishib chiqadilar, ilmiy jurnallar bilan ishlash kompetentligiga ega bo‘ladilar. O‘qituvchining magistratura talabalari tomonidan berilgan savollarga to‘liq to‘g‘ri, aniq javob berishga tayyorligi ulardagi ilmiy-tadqiqotchilik kompetensiyalarini oqilona yo‘naltirish va rivojlantirishning asosiy omili ekanligi ta’riflangan.

  • O'qishlar soni 38
  • Nashr sanasi 02-03-2023
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar46-56
Ўзбек

Mazkur maqolada ilmiy tadqiqot ishlarini tashkil etishda magistratura talabalarning shaxsiy sifatlarini hisobga olish - magistratura talabalarining aqliy kamolotini ta’minlovchi omil sifatida fikr yuritilgan. Shuningdek, oliy ta’lim muassasasi va undan keyingi kasbiy rivojlanish jarayonida magistratura talabalari o‘z fanidagi ilmiy yondashuvlar, konsepsiyalar, nazariyalar, eng so‘nggi axborotlar mazmunidan xabardor bo‘lishi kerakligi asoslab ko‘rsatilgan. Magistratura talabalari muayyan ilmiy mavzuga alohida qiziqish bilan qarar ekanlar, shu yo‘nalishdagi ishlarni tahlil qiladilar, ko‘plab ilmiy-ommabop materiallar bilan tanishib chiqadilar, ilmiy jurnallar bilan ishlash kompetentligiga ega bo‘ladilar. O‘qituvchining magistratura talabalari tomonidan berilgan savollarga to‘liq to‘g‘ri, aniq javob berishga tayyorligi ulardagi ilmiy-tadqiqotchilik kompetensiyalarini oqilona yo‘naltirish va rivojlantirishning asosiy omili ekanligi ta’riflangan.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Usmanova U.A. Kafedra mudiri ADPI
Havola nomi
1 1. Mirziyoev Sh.M. “Olimlar, yosh tadqiqotchilar, ilmiy-tadqiqot muassasalari rahbarlari va ishlab chiqarish sektori vakillari bilan uchrashuvdagi nutqi”. 2020. 31 yanvar.
2 2. Mahmudov A.X. Bo‘lajak magistrlarni kompetentli tayyorlashning didaktik ta’minotini takomillashtirish. Ped. fan. dokt...diss. avtoref. Toshkent. TDPU. 2016. 49-b.
3 3. To‘raqulov O.X. Axborotlashtirilgan ta’lim muhitida kichik mutaxassislar tayyorlashning ilmiy-metodik ta’minotini takomillashtirish. Ped. fan. dokt...diss. avtoref. – Toshkent: TDPU. 2017. – 49-b.
4 4. Shermuhammedova N.A. Ilmiy tadqiqot metodologiyasi. Toshkent. Noshir. 2020. 480-b.
5 5. Mirzahmedov M., Toxirov M. Ilmiy tadqiqot metodologiyasi. Toshkent. Temir yo‘llar instituti nashriyoti. 2012. 456-b.
6 6. Новиков А. Мeтодология научного исслeдования. Москва. 2012.
Kutilmoqda