Maqolaning mavzusi oliy ta'lim sohasida sun'iy intellektni boshqarish bo'lib, bu raqamlashtirish sharoitida bilim sifatini oshirish va ta'lim xavfini kamaytirishni ta'minlaydi. Maqolaning maqsadi oliy taʼlim muassasalarida sunʼiy intellektni rivojlantirishga toʻsqinlik qilayotgan muammolarni aniqlash va ularni hal qilish boʻyicha tavsiyalar ishlab chiqishdan iborat. Tadqiqot metodologiyasi sun'iy intellektni o'rganishda ta'lim sifatiga, ta'lim jarayoni ishtirokchilarining psixologiyasiga va uni boshqarish mexanizmlariga ta'sirini hisobga olish imkonini beruvchi zamonaviy usullar, uslublar va vositalardan foydalanishga asoslangan. uning rivojlanishi.
Maqolaning mavzusi oliy ta'lim sohasida sun'iy intellektni boshqarish bo'lib, bu raqamlashtirish sharoitida bilim sifatini oshirish va ta'lim xavfini kamaytirishni ta'minlaydi. Maqolaning maqsadi oliy taʼlim muassasalarida sunʼiy intellektni rivojlantirishga toʻsqinlik qilayotgan muammolarni aniqlash va ularni hal qilish boʻyicha tavsiyalar ishlab chiqishdan iborat. Tadqiqot metodologiyasi sun'iy intellektni o'rganishda ta'lim sifatiga, ta'lim jarayoni ishtirokchilarining psixologiyasiga va uni boshqarish mexanizmlariga ta'sirini hisobga olish imkonini beruvchi zamonaviy usullar, uslublar va vositalardan foydalanishga asoslangan. uning rivojlanishi.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Djurayev B.A. | o’qituvchi | Samarqand davlat tibbiyot universiteti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Искандаров Ш.С. "Применение искусственного интеллекта в образовательных учреждениях. "//Вестник Казанского технологического университета. Технические науки. - 2019. - № 7. - С. 338-345. Каримова Н.М. "Использование искусственного интеллекта в современных образовательных учреждениях." // Вестник Ташкентского государственного университета экономики. - 2018. - № 3. - С. 54-60. Мирзаев С.Д. "Анализ применения искусственного интеллекта в системе образования Узбекистана." // Вестник Национального университета Узбекистана. - 2020. - № 5. - С. 133-141. Наумов В.В. "Искусственный интеллект в образовании: проблемы и перспективы" // Информационные технологии в профессиональной деятельности образовательного учреждения: проблемы и перспективы. - 2019. - № 2. - С. 112-118. Рахимова Ш.Б. "Интеграция искусственного интеллекта в образовательный процесс." // Технологии и технологии. - 2017. - № 4. - С. 42-48. Рахимова Ш.Б. "Искусственный интеллект и его применение в сфере образования." // Международный научный журнал "Педагогика". - 2019. - № 2. - С. 76-83. Ergashevich, E. A. (2024). Analysis of the Use of Modern Educational Clubs and Technologies in Educational Courses. EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION IN NONFORMAL EDUCATION, 4(1), 62-63. Ergashevich, E. A. (2024). CONTENTS OF ACTIVITIES IN ORGANIZING EDUCATIONAL LESSONS IN OTML. American Journal of Language, Literacy and Learning in STEM Education (2993-2769), 2(1), 259-263. Ergashevich, E. A. (2024). TASKS TO BE SOLVED AS A RESULT OF THE FORMATION OF TASKS. American Journal of Language, Literacy and Learning in STEM Education (2993-2769), 2(1), 232-241. Ergashevich, E. A., & Zufar o’g’li, A. M. (2024). Zamonaviy Axborot Texnologiyalari Infratuzilmasining Tarkibiy qismlari. Journal of Innovation in Education and Social Research, 2(1), 154-157. |