48

Ushbu maqola boshlang‘ich matematika sinflarida oddiy masalalar yechishga o‘rgatish metodologiyasini o‘rganadi. O'qituvchilarga keng qamrovli asoslar, samarali strategiyalar va amaliy tushunchalarni taqdim etish orqali ushbu maqola o'qituvchilarga zamonaviy dunyoning murakkabliklarida harakat qilish uchun jihozlangan ishonchli muammolarni hal qiluvchilarni tarbiyalashga qaratilgan.

  • O'qishlar soni 48
  • Nashr sanasi 24-01-2024
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar39-41
Ўзбек

Ushbu maqola boshlang‘ich matematika sinflarida oddiy masalalar yechishga o‘rgatish metodologiyasini o‘rganadi. O'qituvchilarga keng qamrovli asoslar, samarali strategiyalar va amaliy tushunchalarni taqdim etish orqali ushbu maqola o'qituvchilarga zamonaviy dunyoning murakkabliklarida harakat qilish uchun jihozlangan ishonchli muammolarni hal qiluvchilarni tarbiyalashga qaratilgan.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Qunnazarova T.A. Ta'lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi yo'nalishi 1 kurs magistranti Ajiniyoz nomidagi NDPI
Havola nomi
1 Jumayev M.E. “Matematika o`qitish metodikasidan praktikum” T-2003-yil. 2.Bikbayeva N., Yangabayeva E., Girfanova K.To’rtinchi sinf matematika darsligi.Toshkent.” O”qituvchi ” 2017 yil.3.Саидова Г. Э. Ситуация свободного выбора на уроках математики в начальных классах //Вестник науки и образования. –2019. –No. 7-3(61). 4.Ergashevna S. G., Furqatovna S. S. Modern Forms of Mathematics in Primary Schools //Middle European Scientific Bulletin. –2021. –Т. 8.5.HamroyevA. R. Designing students' creative activity in primary school mother tongue education as a methodological problem //Middle European Scientific Bulletin. –2021. –Т. 11. 6.Sh.Bo`ranov, A.Xushanov, Sh.Nuraddinova. Ona tili darslarida imloviy malakalar ustuda ishlash savodxonlikni shakllantirishning bosh omili. ISTIQLOL VA TIL MASALALARI. Toshkent-2020. 48-51 bet.
Kutilmoqda