Ushbu maqola evfemizmlarning til o`qitishdagi ahamiyati va qo`llanilishida ishlatiladigan metodologik yondashuvlar ta`rifiga qaratilgan bo`lib, unda ushbu iboralar qay tarzda til o`rganuvchilarning nutqini ravon va aniq shakllantirishda yordam berishini o‘rganadi. Bilamizki, til o`rganish nafaqat o`sha tilning grammatik tuzilishini, leksikasi, fonetikasini, balki shu tilga bog`liq bo`lgan so`zlashuv madaniyati, iboralarni ham o`rganishni taqozo qiladi. Shu tufayli ham nutqni ravon va mazmunli qilish, noqulay vaziyatlardan erkin chiqib keta olish uchun ham tilga bog`liq bo`lgan evfemizlarni o`rganish gapirish madaniyatini shakllantirishga xizmat qiladi.
Ushbu maqola evfemizmlarning til o`qitishdagi ahamiyati va qo`llanilishida ishlatiladigan metodologik yondashuvlar ta`rifiga qaratilgan bo`lib, unda ushbu iboralar qay tarzda til o`rganuvchilarning nutqini ravon va aniq shakllantirishda yordam berishini o‘rganadi. Bilamizki, til o`rganish nafaqat o`sha tilning grammatik tuzilishini, leksikasi, fonetikasini, balki shu tilga bog`liq bo`lgan so`zlashuv madaniyati, iboralarni ham o`rganishni taqozo qiladi. Shu tufayli ham nutqni ravon va mazmunli qilish, noqulay vaziyatlardan erkin chiqib keta olish uchun ham tilga bog`liq bo`lgan evfemizlarni o`rganish gapirish madaniyatini shakllantirishga xizmat qiladi.
This article focuses on the definition of the significance of euphemisms in language teaching and the methodological approaches used in their use. We know that learning a language requires learning not only the grammatical structure, lexicon, phonetics of that language, but also the culture of speech and expressions related to that language. Because of this, learning euphemisms related to the language serves to form the culture of speaking in order to make the speech fluent and meaningful, to be able to get out of uncomfortable situations freely.
В данной статье основное внимание уделяется определению значения эвфемизмов в обучении языку и методическим подходам, используемым при их использовании. Мы знаем, что изучение языка требует изучения не только грамматического строя, лексики, фонетики этого языка, но и культуры речи и выражений, связанных с этим языком. Благодаря этому изучение эвфемизмов, связанных с языком, служит формированию культуры разговорной речи, чтобы сделать речь беглой и осмысленной, иметь возможность свободно выходить из неудобных ситуаций.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Gulamova D.I. | talaba | Osiyo xalqaro universiteti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Abdukarimovna, Sayyora Kabilova. "Evfemizmlarning asosiy lingvistik tasniflari." Conferencea (2023): 12-15. |
2 | 2. Bloch-Rozmej, Anna. "Euphemisms and teacher–student interactions." Linguistics Beyond and Within (LingBaW) 9 (2023): 6-22. |
3 | 3. Chamizo Domínguez, P. J., and F. Sánchez Benedito. 2005. Conceptual Networks of English Bawdy Euphemisms and Dysphemisms. Unpublished manuscript. |
4 | 4. Djalilova, Zarnigor. "Gender xushmuomalalikka asoslangan iboralarning shakllanishi." Инновационные исследования в современном мире: теория и практика 1.28 (2022): 303-308. |
5 | 5. Omiljonovna, Kamalova Feruza. "Evfemizmlarning muloqot va badiiy nutqdagi ahamiyati." Innovation in the modern education system 3.27 (2023): 261-263. |