57

Ushbu maqolada ingliz tilini ta'lim muassasalarida ikkinchi til sifatida deduktiv va induktiv o'qitish haqida so'z boradi. Bu uning afzalliklari va o'qitish uchun samarali tomonlarini o'rganadi. Muallif jarayonni qo'llab-quvvatlovchi dalillarni taqdim etadi, o'quv dasturlarida real tildan foydalanishni ko'rib chiqadi va uning umumiy akademik muvaffaqiyatga ta'sirini ta'kidlaydi. Bundan tashqari, maqolada yuzaga kelishi mumkin bo'lgan qiyinchiliklar e'tirof etilgan va ularni bartaraf etish bo'yicha takliflar berilgan. Umuman olganda, u tilni o'rgatish va o'rganishda tilni o'rgatish va o'rganishda grammatik va lug'at kabi alohida til shakllariga aniq e'tibor qaratishdan ko'ra ma'noni etkazishga ustuvor ahamiyat beradigan yondashuvni nazarda tutuvchi ma'noga yo'naltirilgan til o'qitishning ahamiyatini yoqlaydi. tilni o'rgatish va o'rganishda grammatika, lug'at, talaffuz va sintaksis kabi til shakllariga aniq e'tibor qaratishni ta'kidlaydigan yondashuvga.

  • O'qishlar soni 55
  • Nashr sanasi 01-04-2024
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar9
English

This article discusses about deductive and inductive teaching english as a second language  in educational settings. It explores the benefits of it and it’s effective sides for teaching. The author presents arguments supporting the process, overview real-world language use in curricula and highlights the impact of it for overall academic success. Additionally, the article acknowledges potential challenges and offers suggestions for overcoming them. Overall, it advocates for the significance of meaning-focused language instruction that refers to an approach in language teaching and learning that prioritizes the communication of meaning over the explicit focus on isolated language forms such as grammar and vocabulary and form-focused language instruction that refers to an approach in language teaching and learning that emphasizes the explicit focus on linguistic forms such as grammar, vocabulary, pronunciation, and syntax

Русский

В этой статье обсуждается дедуктивное и индуктивное обучение английскому языку как второму языку в образовательных учреждениях. В нем исследуются его преимущества и эффективные стороны для обучения. Автор представляет аргументы в поддержку этого процесса, делает обзор использования реального языка в учебных программах и подчеркивает его влияние на общий академический успех. Кроме того, в статье признаются потенциальные проблемы и предлагаются предложения по их преодолению. В целом, он отстаивает важность обучения языку, ориентированного на смысл, который относится к подходу в преподавании и изучении языка, который отдает приоритет передаче значения, а не явному фокусу на изолированных языковых формах, таких как грамматика и словарный запас, и обучению языку, ориентированному на форму, которое относится к к подходу в преподавании и изучении языка, который подчеркивает явный акцент на лингвистических формах, таких как грамматика, словарный запас, произношение и синтаксис.

Ўзбек

Ushbu maqolada ingliz tilini ta'lim muassasalarida ikkinchi til sifatida deduktiv va induktiv o'qitish haqida so'z boradi. Bu uning afzalliklari va o'qitish uchun samarali tomonlarini o'rganadi. Muallif jarayonni qo'llab-quvvatlovchi dalillarni taqdim etadi, o'quv dasturlarida real tildan foydalanishni ko'rib chiqadi va uning umumiy akademik muvaffaqiyatga ta'sirini ta'kidlaydi. Bundan tashqari, maqolada yuzaga kelishi mumkin bo'lgan qiyinchiliklar e'tirof etilgan va ularni bartaraf etish bo'yicha takliflar berilgan. Umuman olganda, u tilni o'rgatish va o'rganishda tilni o'rgatish va o'rganishda grammatik va lug'at kabi alohida til shakllariga aniq e'tibor qaratishdan ko'ra ma'noni etkazishga ustuvor ahamiyat beradigan yondashuvni nazarda tutuvchi ma'noga yo'naltirilgan til o'qitishning ahamiyatini yoqlaydi. tilni o'rgatish va o'rganishda grammatika, lug'at, talaffuz va sintaksis kabi til shakllariga aniq e'tibor qaratishni ta'kidlaydigan yondashuvga.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Khamroeva S.H. teacher Asia International University
Havola nomi
1 1. Noam Chomsky and his theory of language acquisition. Examine his theories of universal grammar, innate language, and critical developmental stages. Updated: 11/21/2023
2 2. Khalilova, K. (2023). GROUPING ACTIVITIES FOR ENGLISH LESSONS: FOSTERING COLLABORATION AND LANGUAGE DEVELOPMENT. Modern Science and Research, 2(10), 69–74.
3 3. Khalilova, K. (2024). CREATING A SUPPORTIVE AND INCLUSIVE CLASSROOM ENVIRONMENT FOR ENGLISH LANGUAGE LEARNERS. Modern Science and Research, 3(1), 251–258.
4 4. Kamola, K. (2023). THE IMPORTANCE OF TEACHING ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE.
5 5. Khalilova, K. (2024). INCORPORATING CULTURAL AWARENESS AND SENSITIVITY IN TEACHING ENGLISH. Modern Science and Research, 3(2).
Kutilmoqda