29

Ushbu maqolada didaktik o‘yinlarning boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining tanqidiy fikrlashini shakllantirishdagi ahamiyati yoritib berilgan. Shuningdek, bir nechta didkatik o‘yinlarni mashg‘ulotlarda  qo‘llash texnikasi misol sifatida ko‘rsatilgan va ularning qanday qilib tanqidiy fikrlashga yordam berishi ochib berilgan.

  • O'qishlar soni 29
  • Nashr sanasi 01-07-2024
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar54-57
Ўзбек

Ushbu maqolada didaktik o‘yinlarning boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining tanqidiy fikrlashini shakllantirishdagi ahamiyati yoritib berilgan. Shuningdek, bir nechta didkatik o‘yinlarni mashg‘ulotlarda  qo‘llash texnikasi misol sifatida ko‘rsatilgan va ularning qanday qilib tanqidiy fikrlashga yordam berishi ochib berilgan.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Maxammatova M.J. o'qituvchi ADPI
Havola nomi
1 1. Mirziyoyev Sh.M. Tanqidiy tahlil, qat’iy tartib intizom va shaxsiy javobgarlik - har bir rahbar faoliyatining kundalik qoidasi boʻlishi kerak. – Toshkent: Oʻzbekiston, 2017. –B.104.
2 2. Bloom B.S., Engelhart M.D., Furst E.J., Hill W.H., Krathwohl D.R. (1956). Taxonomy of educational objectives: The classification of educational goals. Handbook I: Cognitiv domain. New York: David McKay Company
3 3. Diyana Xalperin. Психолоия критического мишлений.-Сант-Петербург, 2000. Halpern D. Tanqidiy fikrlash psixologiyasi / D. Halpern. - Sankt-Peterburg:Piter, 2000. - 512 p.
4 4. Ж.Стилл, К. Мередис, Ч. Темпл «Чтение и писмо для развития критического мышления» Учебник Бишкек, 2000
5 5. D.Kluster. Tanqidiy fikrlash nima? Tarjimon K.Ishmatov. SOROS «Tanqidiy fikrlash asoslari» dasturi.
6 6. Xodjieva F.O. O‘quvchilarni tanqidiy fikrlashga o‘rgatish va uning muhim jihatlari. //Zamonaviy ta’lim/Sovremennoe obrazovanie.2017 y.6-son. 44-47 betlar.
7 7. Tajibayeva G.M. Tarbiya fanini oʻqitish jarayonida oʻquvchilarda tanqidiy fikrlashni shakllantirish texnologiyasi(boshlangʻich sinflar misolida) ped. fanl. b. falsafa doktori (PhD) diss. Avtoreferati –N,2022.47 b.
Kutilmoqda