O‘quvchilarda til sathlariga doir leksik kompetensiyalarni shakllantirish, rivojlantirish va takomillashtirishga doir zamonaviy pedagogik texnologiyalarni yaratish hamda ta’lim tizimiga joriy etish til ta’limining bosh ustuvor vazifasiga aylandi. Ushbu maqolada leksik kompetentlikni shakllantirish va rivojlantirishning pedagogik-psixologik xususiyatlari, unga innovatsion va integratsion yondashuv, ularning natijalari va samari, nazariy asoslangan yondashuvlarining umumiy tahlili bayon qilingan.
O‘quvchilarda til sathlariga doir leksik kompetensiyalarni shakllantirish, rivojlantirish va takomillashtirishga doir zamonaviy pedagogik texnologiyalarni yaratish hamda ta’lim tizimiga joriy etish til ta’limining bosh ustuvor vazifasiga aylandi. Ushbu maqolada leksik kompetentlikni shakllantirish va rivojlantirishning pedagogik-psixologik xususiyatlari, unga innovatsion va integratsion yondashuv, ularning natijalari va samari, nazariy asoslangan yondashuvlarining umumiy tahlili bayon qilingan.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Odiljonova K.A. | o'qituvchi | ADPI |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Tajiyev M va b. Pedagogik texnologiya – ta’lim jarayoniga tatbig‘i. – Toshkent: Tafakkur, 2010. – 118 b. |
2 | 2. G‘ulomov A., Qodirov M., Ernazarova M va b. Ona tili o‘qitish metodiksi. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2012. – B. 174. |
3 | 3. Sobirov A. Uzluksiz ta’limda til kompetensiyasi //Nutq madaniyati va o‘zbek tilshunosligining dolzarb masalalari. Respublika ilmiy-amaliy anjuman materiallari . –Andijon, 2016. – B. 87. |
4 | 4. Turdiyev N., Asadov Yu., Akbarova S. Umumiy o‘rta ta’lim tizimida o‘quvchilarda kompetensiyalarni shakllantirishga yo‘naltirilgan ta’lim texnologiyalari. – Toshkent: Niso Poligraf, 2007. – B. 4. |
5 | 5. Ziyodova T. Matn yaratish texnologiyasi. –Toshkent: Fan. 2008. –B. 35. |