Мазкур мақолада ходимларда интуитив билишини шакллантиришда педагогик технологияларнинг ўрни очиб берилган.
Шунингдек, мамлакатимизда таълим соҳасини ривожлантиришнинг асосий тамойилларидан бири сифатида интуитив билишга эга ички ишлар ходимларини тарбиялаш ва уларни моддий ва маънавий жиҳатдан рағбатлантиришга алоҳида эътибор қаратилди. Республикамиз таълим тизимини такомиллаштириш мақсадида ахборот муҳитини кенг жорий қилиш шароитида интуитив ёндашув асосида ходимларнинг тадқиқотчилик фаолиятига барқарор қизиқишини илғор хорижий тажрибаларга таянган ҳолда ривожлантириш имкониятлари яратилган бўлиб, интуитивлик ва инновацион тафаккур муҳим индикатор сифатида эътироф қилинди.
This article reveals the role of pedagogical technologies in forming the intuitive knowledge of internal affairs officers. Also, as one of the main principles of the development of the education system of the internal affairs system in our country, special attention was paid to the training of internal affairs officers with intuitive knowledge and their material and moral stimulation. In order to improve the educational system of the internal affairs system of our republic, in the conditions of wide implementation of the information environment, opportunities were created to develop the stable interest of employees in research activities based on the intuitive approach, relying on advanced foreign experiences, and intuitiveness and innovative thinking were recognized as important indicators.
Мазкур мақолада ходимларда интуитив билишини шакллантиришда педагогик технологияларнинг ўрни очиб берилган.
Шунингдек, мамлакатимизда таълим соҳасини ривожлантиришнинг асосий тамойилларидан бири сифатида интуитив билишга эга ички ишлар ходимларини тарбиялаш ва уларни моддий ва маънавий жиҳатдан рағбатлантиришга алоҳида эътибор қаратилди. Республикамиз таълим тизимини такомиллаштириш мақсадида ахборот муҳитини кенг жорий қилиш шароитида интуитив ёндашув асосида ходимларнинг тадқиқотчилик фаолиятига барқарор қизиқишини илғор хорижий тажрибаларга таянган ҳолда ривожлантириш имкониятлари яратилган бўлиб, интуитивлик ва инновацион тафаккур муҳим индикатор сифатида эътироф қилинди.
В данной статье раскрывается роль педагогических технологий в формировании интуитивных знаний сотрудников. Также в качестве одного из основных принципов развития системы образования в нашей стране особое внимание уделялось обучению сотрудников интуитивным знаниям и их материальному и моральному стимулированию. В целях совершенствования системы образования системы внутренних дел нашей республики в условиях широкого внедрения информационной среды созданы возможности для развития устойчивого интереса сотрудников к научно- исследовательской деятельности на основе интуитивного подхода с опорой на передовые зарубежные Опыт, а также интуитивность и инновационное мышление были признаны важными показателями.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Iskandarov J.S. | Tadqiqotchi | Toshkent Davlat iqtisodiyot universiteti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. https://thinktanks.by/publication/2017/04/21/yunesko-kolichestvo-studentovv-mire-s- 2000-po-2014-godudvoilos.htm. |
2 | 2. ЎзбекистонРеспубликасиПрезидентининг 2017 йил 7 февралдаги “2017-2021 йилларда Ўзбекистонни Ривожлантириш бўйича Ҳаракат стратегияси тўғрисида”ги ПФ- 4947-сонли Фармони // Ўзбекистон Республикаси Қонуни ҳужжатлар тўплами - Т.; 2017 - б.37. |
3 | 3. Эгамбердиев А.А. Ўзбекистонда модернизация шароитида ёшларда инновацион онг шаклланишининг ижтимоий-фалсафий муаммолари. Фан доктори (PhD) диссертацияси автореферати. -Тошкент, 2019. -Б.17. |
4 | 4. Туленова К. Предвидение и реальность. - Ташкент, Ўзбекистон Миллий энциклопедияси, 1998. - 45 с. |
5 | 5. Егоров А.В. Теория познания и проблема интуиция. Автореф. дис.канд филос. наук. -М.: 1973. - 18 |