Ushbu maqola boshlang‘ich ta’limning sifatini oshirishga xizmat qiluvchi metodlardan sanalgan rag‘batlantirish metodlarining interaktiv usullarini ishlab chiqish hamda amaliyotga joriy etish masalasi ko‘rib chiqilgan. Масалани ёритиш мақсадида qo‘llanilgan usullarning o‘quvchilar tarbiyasini yaxshilash hamda bilimlarini mustahkamlashdagi ahamiyati va unga erishish yo‘llari ko‘rsatib o‘tilgan. Shuningdek, maqolada tajriba sinov ishlaridan olingan natijalar tahlili hamda interfaol rag‘batlantirish usullariga na’munalar keltirilgan.
Ushbu maqola boshlang‘ich ta’limning sifatini oshirishga xizmat qiluvchi metodlardan sanalgan rag‘batlantirish metodlarining interaktiv usullarini ishlab chiqish hamda amaliyotga joriy etish masalasi ko‘rib chiqilgan. Масалани ёритиш мақсадида qo‘llanilgan usullarning o‘quvchilar tarbiyasini yaxshilash hamda bilimlarini mustahkamlashdagi ahamiyati va unga erishish yo‘llari ko‘rsatib o‘tilgan. Shuningdek, maqolada tajriba sinov ishlaridan olingan natijalar tahlili hamda interfaol rag‘batlantirish usullariga na’munalar keltirilgan.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Axmedova D.X. | o'qituvchi | Andijon davlat pedagogika instituti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Mirziyoyev Sh.M. Ta’lim-tarbiya tizimi: taraqqiyotning yangi bosqichi muhokamasidagi nutqi. 02.11.2020. https://www.sbtsue.uz/uz/news/view/324 |
2 | 2. Ильин Е.П. Мотивация и мотиви. — СПб.: Питер, 2002 — 512 с: ил. — (Серия «Мастера психологии»). |
3 | 3. Rasulova Y., Maqsudova D. Tarbiyaviy ishlar metodikasi (o‘quv qo‘llamna). - T. : “Sanostandart” nashriyoti. 2012 y. - 96 bet. |
4 | 4. Berdiyeva M.M. Maktabgacha ta’lim tashkilotlari tarbiyalanuvchilarining pedagogik qo‘llab-quvvatlash asosida intellektual imkoniyatlarini rivojlantirish. Ped.fan. bo‘yicha fal. dok…. diss. –T.: 2020. – 169 b. |
5 | 5. Axmedova D.X. O‘quvchilarni interfaol usulda rag‘batlantirish orqali tarbiyalash va intellektini rivojlantirishning pedagogik imkoniyatlari (boshlang‘ich sinflar misolida). Jamiyat va innovatsiyalar. – 2023. № 9. B. 121-127. ISSN 2181-1415 |