25

Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarning ta'lim faoliyatiga faol tashabbuskorlik munosabatini shakllantirishning ijtimoiy-psixologik xususiyatlari tahlil qilingan.

  • O'qishlar soni 25
  • Nashr sanasi 05-09-2023
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar86-89
Ўзбек

Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarning ta'lim faoliyatiga faol tashabbuskorlik munosabatini shakllantirishning ijtimoiy-psixologik xususiyatlari tahlil qilingan.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Qodirova O.S. o'qituvchi Andijon davlat pedagogika instituti
Havola nomi
1 1. Xasanova G.K. Ta'lim faoliyatining tasnifi va baholash tasnifi: Pedagogik muammolarni takomillashtirish // Ilg‘or fan va texnologiya xalqaro jurnali. jild. 29. № 11s, 2020.
2 2. Xasanova G.K. Boshlang‘ich ta'limda o‘quvchilarning ijodiy faoliyatini shakllantirishning pedagogik xususiyatlari // Akademiya No 7 (46), 2019 yil.
3 3. Turdiyeva G.S., Sulaymanova M.A. Moodle masofaviy ta'lim platformasi orqali o‘quv jarayonida elektron o‘quv resurslarini tashkil etish usullari // AKADEMİYA. No 5 (56), 2020. 40-43-b.
4 4. Qodirova D.M. Jahon psixologlari tomonidan o‘tkazilgan tadqiqotda yoshlarning yoshga bog‘liq muammolarining xususiyatlari. // Pedagogika muammolari, 2020. 8-10-b.
5 5. Qodirova D.M., Axmedova D.Z. O‘quv jarayonida yoshlarning intellektual ijodi imkoniyatlarini rivojlantirishning psixologik asoslari // Akademiya. No 5 (56), 2020. 43-45-b.
Kutilmoqda