5

Maqolada ta’lim jarayonida ijtimoiy tarmoqlarning o‘sib borayotgan roli batafsil ko‘rib chiqiladi. Ushbu platformalar o‘quv muhitida o‘rganish va o‘zaro ta’sir qilish usullarini qanday o‘zgartirishini ta’kidlab, ijtimoiy media ta’siridan kelib chiqadigan innovatsion ta’lim usullarini tahlil qiladi

  • O'qishlar soni 5
  • Nashr sanasi 01-08-2024
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar1030-1034
Ўзбек

Maqolada ta’lim jarayonida ijtimoiy tarmoqlarning o‘sib borayotgan roli batafsil ko‘rib chiqiladi. Ushbu platformalar o‘quv muhitida o‘rganish va o‘zaro ta’sir qilish usullarini qanday o‘zgartirishini ta’kidlab, ijtimoiy media ta’siridan kelib chiqadigan innovatsion ta’lim usullarini tahlil qiladi

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Sodikova N.I. o‘qituvchi Toshkent amaliy fanlar universiteti
Havola nomi
1 [1]Абрамова О.М., Соловева О.А. Исползование социалних сетей в образователном процессе // Молодой учений. 2016. No9. С. 1055-1057.[2]Архипова Т.Л., Осипова Н.В., Львов М.С. Социальные сети как средство организации учебного процесса // Информационные технологии в образовании. 2015. No 22. С. 7-18.[3]Берман Н.Д. Социальные сети в информационном пространстве вуза // Современные исследования социальных проблем (электронный научный журнал). –2018. –Т. 9. –No 3-2. –С. 5-12. Наука и просвещение: технологии и инновации[4]Мильоно Х., Сурьопутро Г. Использование платформы социальных медиа для продвижения аутентичной среды обучения в высших учебных заведениях // ScienceforEducationToday. –2020. –Т. 10. –No 2. –С. 105-123. [5]Южанинова Е.Р. Образовательный потенциал социальных сетей // В сборнике: Стратегические направления развития образования в Оренбургской области. Научно-практическая конференция с международным участием. –2017. –С. 259-265. [6]Aichner, T.; Jacob, F.Measuring the Degree of CorporateSocial Media Use. International Journal of Market Research. –2015. –57 (2). –P. 257–275. [7]Карпенко М.П., Фокина В.Н., Семенова Т.Ю., Абрамова А.В. Социальная сеть -эффективный инструмент формирования коллегиальной среды обучения // Социология образования. –2014. –No7. –С. 16-26. [8]Дьячкова М.А., Томюк О.Н. Социальные сети как образовательный ресурс // Педагогическое образование в России. –2017. –No 12. –С. 141-146. [9]Петрова Е.Г. Цифровая грамотность и социальные сети в современном образовании / Е.Г.Петрова. –СПб.: Наука и образование, 2020. –С. 65–66. [10]Лебедева М.Ю. Образовательные инновации в эпоху цифровизации / М.Ю. Лебедева. –Екатеринбург: Уральское издательство, 2022. –С. 189–190.[11]Иванов А.А. Социальные медиа в образовании: новые возможности и вызовы / А.А. Иванов, И.Б. Смирнов. –М.: Образование и информация, 2021. –С. 143–144
Kutilmoqda