Maqolada mamlakatimizdagi islohotlar sharoitida virtual tadbirkorlikning ijtimoiy omillari tahlil qilingan. Muallif virtual tadbirkorlik tushunchasi, uning funktsiyalari, elementlari va unga ta’sir etuvchi ijtimoiy omillar yoritib berilgan. Ayniqsa, muallif mamlakatimizda raqamli iqtisodiyotga o‘tish sharoitida virtual tadbirkorlik faoliyatini shakllanishi va rivojlanishiga alohida e’tibor qaratilgan. Shuningdek, maqolada virtual tadbirkorlik faoliyatining jamiyat sotsial strukturasida tutgan o‘rni, ijtimoiy-iqtisodiy hayotni yuksaltirishdagi ahamiyati ham o‘rganilgan.
The article analyzes the social factors of virtual entrepreneurship in the context of reforms in our country. The author explains the concept of virtual entrepreneurship, its functions, elements and social factors affecting it. In particular, the author pays special attention to the formation and development of virtual business activities in the conditions of the transition to the digital economy in our country.
Also, the role of virtual entrepreneurship in the social structure of the society and its importance in improving the socio-economic life are studied in the article.
Maqolada mamlakatimizdagi islohotlar sharoitida virtual tadbirkorlikning ijtimoiy omillari tahlil qilingan. Muallif virtual tadbirkorlik tushunchasi, uning funktsiyalari, elementlari va unga ta’sir etuvchi ijtimoiy omillar yoritib berilgan. Ayniqsa, muallif mamlakatimizda raqamli iqtisodiyotga o‘tish sharoitida virtual tadbirkorlik faoliyatini shakllanishi va rivojlanishiga alohida e’tibor qaratilgan. Shuningdek, maqolada virtual tadbirkorlik faoliyatining jamiyat sotsial strukturasida tutgan o‘rni, ijtimoiy-iqtisodiy hayotni yuksaltirishdagi ahamiyati ham o‘rganilgan.
В статье анализируются социальные факторы виртуального предпринимательства в контексте реформ в нашей стране. Автор объясняет понятие виртуального предпринимательства, его функции, элементы и влияющие на него социальные факторы. В частности, автор уделяет особое внимание становлению и развитию виртуальной предпринимательской деятельности в условиях перехода к цифровой экономике в нашей стране.
Также в статье изучается роль виртуального предпринимательства в социальной структуре общества и его значение в улучшении социально-экономической жизни.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Qozoqov S.. | PhD., dotsent v.b., | Namangan davlat universiteti O‘zbekiston, Namangan |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Ш.Мирзиёев “Олий Мажлисга Мурожаатномаси” https://president.uz/uz/lists/view-/4057 |
2 | Ш.Мирзиёев “Олий Мажлисга Мурожаатномаси” https://uza.uz/uz/posts/zbekiston-respublikasi-prezidenti-shavkat-mirziyeevning-oliy-25-01-2020 |
3 | . Стратегия цифровой трансформации: написать, чтобы выполнить / С.83 под ред. Е. Г. Потаповой, П. М. Потеева, М. С. Шклярук. - М.: РАНХиГС, 2021. — 184 с. |
4 | Виртуальное предпринимательство как объект психологического исследования. https://cyberleninka.ru/article/n/virtualnoe-predprinimatelstvo-kak-obekt-psihologicheskogo-issledovaniya |
5 | S.Z. Qozoqov O‘zbekistondagi islohotlar sharoitida tadbirkorlikni rivojlantirishning ijtimoiy omillari. Sotsiologiya fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi. Toshkent-2023. |
6 | Казаков, С. (2023). TADBIRKORLIK MADANIYATI INSTITUTSIONALLASHUVINING IJTIMOIY JIHATLARI. ЖУРНАЛ СОЦИАЛЬНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ, 6(3). |
7 | Zokirjonovich, K. S. (2024). SOCIOLOGICAL CLASSIFICATION AND FACTORS OF ENTREPRENEURSHIP SUPPORT IN INTERNATIONAL PRACTICE. Western European Journal of Historical Events and Social Science, 2(1), 74-82. |
8 | Sadigjonovich, G. B., & Umaralievich, K. U. (2022). Socio-Philosophical Aspects of the Orientation of Young People to Entrepreneurial Activity. Research Focus, 1(4), 359-363. |
9 | Козоков, С. З. (2020). ОИЛАВИЙ ТАДБИРКОРЛИКНИНГ ЖАМИЯТ ТАРАҚҚИЁТИГА ТАЪСИРИ. Журнал Социальных Исследований, 3(1). |
10 | Козоков, С. З. (2020). ЎЗБЕКИСТОНДА ТАДБИРКОРЛИК ФАОЛИЯТИНИ ҚЎЛЛАБ-ҚУВВАТЛАШНИНГ ИЖТИМОИЙ КЎРСАТКИЧЛАРИ. Журнал Социальных Исследований, 3(2). |