Ushbu maqolada,tasviriy san’at fanining maktab o`quvchilariga o`qitish jarayonlari, ularning o`zlashtirishlari bo`yicha tavsiyalar berilgan. Tasviriy san’at fani ularning dunyoqarashlari va badiiy estetik g`oyalarini rivojlantirish uchun xizmat qilishi ifodalangan. O‘quvchilarda tasviriy savodxonlikka oid o‘quv kompetensiyalarini rivojlantirish negizida ularning ko‘rish, idrok etish va xotirada saqlash bilan bog‘liq bo‘lgan xususiyatlari ko`rsatilgangan.
Ushbu maqolada,tasviriy san’at fanining maktab o`quvchilariga o`qitish jarayonlari, ularning o`zlashtirishlari bo`yicha tavsiyalar berilgan. Tasviriy san’at fani ularning dunyoqarashlari va badiiy estetik g`oyalarini rivojlantirish uchun xizmat qilishi ifodalangan. O‘quvchilarda tasviriy savodxonlikka oid o‘quv kompetensiyalarini rivojlantirish negizida ularning ko‘rish, idrok etish va xotirada saqlash bilan bog‘liq bo‘lgan xususiyatlari ko`rsatilgangan.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Eshimova S.. | TALABA | Qarshi davlat universiteti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | BobonazarovS. “KOMPOZITSIYA MASHG ‘ULOTLARIDA ZAMONAVIY PEDAGOGIK TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISHNING MUHIM EKANLIGI” //Science and innovation. –2022. –Т. 1. –No. B6. –С. 11-14. 2.Sulaymonov A., Abdullayev N. Tasviriy san’at. 7-sinf o‘quvchilari uchun darslik. –T.: G‘afur G‘ulom nomidagi NMIU, 2014. –80 b. 3.Hasanov R. Maktabda tasviriy san’atni o‘qitish metodikasi. –T.: “Fan”, 2004. –106 b. 4.Ochilov M. Yangi pedagogik texnologiyalar. –Qarshi.: Nasaf, 2006. –180 b. 5.Abdirasilov S. Tasviriy san’at fanini o’qitish metodikasi.T Ilm-Ziyo, 2011 |