84

Maqolada universitet ta'limida fizika o‘qituvchisining kasbiy kompetentsiyalarini shakllantirish vositasi sifatida raqamli muhitdan foydalanish zarurati asoslanadi. Fizika o‘qituvchisining asosiy kasbiy vazifasi maktab o‘quvchilarining fizik bilimlarini (fizik hodisalar, jismoniy ob'ektlar, jismoniy qadriyatlar, ilmiy faktlar, fizik qonunlar va fizik nazariyalar tushunchalari) qo‘llash bo‘yicha bilish faoliyatini tashkil etishdir. Maqolada talabalar ko‘rib chiqilgan kasbiy vazifani o‘zlashtirishda yuzaga keladigan qiyinchiliklar va bosqichlar ketma-ketligi, har bir bosqichda talabalarning harakatlar dasturi va ro‘yxat shaklida bosqichma-bosqich shakllantirish asosida uni ishlab chiqish metodikasi ko‘rib chiqiladi. Mustaqil ishini (sinf va sinfdan tashqari) tashkil etish uchun zarur bo‘lgan didaktik materiallar, oliy taʼlim muassasasining elektron axborot taʼlim muhitida oʻquv jarayonini masofadan turib qoʻllab-quvvatlashning zamonaviy vositalaridan foydalanish zarurligi va imkoniyatlari koʻrsatilgan.

  • Internet havola https://eduservis.uz/
  • DOIhttps://zenodo.org/records/14221948
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 16-12-2024
  • O'qishlar soni 84
  • Nashr sanasi 10-12-2024
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar28-33
Ўзбек

Maqolada universitet ta'limida fizika o‘qituvchisining kasbiy kompetentsiyalarini shakllantirish vositasi sifatida raqamli muhitdan foydalanish zarurati asoslanadi. Fizika o‘qituvchisining asosiy kasbiy vazifasi maktab o‘quvchilarining fizik bilimlarini (fizik hodisalar, jismoniy ob'ektlar, jismoniy qadriyatlar, ilmiy faktlar, fizik qonunlar va fizik nazariyalar tushunchalari) qo‘llash bo‘yicha bilish faoliyatini tashkil etishdir. Maqolada talabalar ko‘rib chiqilgan kasbiy vazifani o‘zlashtirishda yuzaga keladigan qiyinchiliklar va bosqichlar ketma-ketligi, har bir bosqichda talabalarning harakatlar dasturi va ro‘yxat shaklida bosqichma-bosqich shakllantirish asosida uni ishlab chiqish metodikasi ko‘rib chiqiladi. Mustaqil ishini (sinf va sinfdan tashqari) tashkil etish uchun zarur bo‘lgan didaktik materiallar, oliy taʼlim muassasasining elektron axborot taʼlim muhitida oʻquv jarayonini masofadan turib qoʻllab-quvvatlashning zamonaviy vositalaridan foydalanish zarurligi va imkoniyatlari koʻrsatilgan.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Yochiyev S.X. O'qituvchi Andijon davlat pedagogika instituti
2 Mamasodiqova S.S. O'qituvchi Andijon davlat pedagogika instituti
Havola nomi
1 1. Грeбeнюк О.C., Гeрeбeнюк Т.Б. Тeория обучeния. Учeб. Для cтуд. выcш.учeб. завeдeнии . – Моcква: Владоc-прecc, 2003. – 384c.
2 2. Лeбeдeв О. В. Развитиe мeтодичecкои компeтeнтноcти учитeля как cрeдcтво повышeния эффeктивноcти учeбного процeccа в общeобразоватeлнои школe: авторeф. диc. канд. пeд. наук / О. В. Лeбeдeва. - Нижнии Новгород, 2007. – 24 c.
3 3. Закирова Ф.М. Тeорeтичecкиe ипрактичecкиe оcновы мeтодичecкои подготовкибудущуx прeподаватeлeи информатики в пeдагогичecкиx вузаx: диcc.докт.пeд.наук. –Ташкeнт, 2008. – 312 c.
4 4. Таи лақов Н.И. Узлукcиз таълим учун информатикадан у қув адабие тлари янги авлодини яратишнинг илмии -пeдагогик аcоcлари. – Т.: «У збeкиcтон миллии энциклопeдияcи», 2005. – 195 б.
5 5. У разова М.Б., Xоджабаeв Б.X. Пeдагогнинг лои иҳалаш маданияти / У қув-уcлубии мажмуа. –Т.: ТДПУ, 2016. -153 б.
6 6. Юнуcова Д.И. Пeдагогик жарае ннинг тизимли таҳлили модулидан у қув-мeтодик мажмуа. –Т.: ТДПУ, 2018. – 147 б.
7 7. Мирcолиeва М.Т. Аccecмeнт – пeдагог кадрлар каcбии компeтeнтлигини баҳолашнинг инновацион мeтоди cифатида // Пeдагогика, 2018, №2. –Б. 7.
Kutilmoqda