Ushbu maqolada jismoniy tarbiya va sport sohasida mutaxassislar tayyorlashning xorijiy ilg‘or tajribalar tahlil qilingan. Rivojlangan mamlakatlarda talabalarni jismoniy tarbiya va sport sohasida kasbiy faoliyatga tayyorlash jarayoni tahlil qilinib, xorijiy mamlakatlarda jismoniy tarbiya va sport bo‘yicha mutaxassislarni tayyorlashning ilg‘or g‘oyalari va xususiyatlari belgilab berilgan. Xorijiy mamlakatlarda ta’lim tizimining rivojlanish tendentsiyalari belgilanib, jismoniy tarbiya va sport sohasida rahbar kadrlar tayyorlash darajasi va ularning kasbiy malakasiga ta’sir etuvchi omillar aniqlangan. Maqolaning asosiy maqsadi bo‘lajak jismoniy tarbiya va sport mutaxassislarining kasbiy malakasini tayyorlash bo‘yicha xorijiy tajribani chuqur tahlil qilish. Ushbu ta’lim usullari nafaqat jismoniy tarbiya va sport sohasidagi mutaxassislarning kasbiy malakasini oshirdi, balki talabalarning shaxsiy salohiyatini ochib berishga qaratilgan.
Ushbu maqolada jismoniy tarbiya va sport sohasida mutaxassislar tayyorlashning xorijiy ilg‘or tajribalar tahlil qilingan. Rivojlangan mamlakatlarda talabalarni jismoniy tarbiya va sport sohasida kasbiy faoliyatga tayyorlash jarayoni tahlil qilinib, xorijiy mamlakatlarda jismoniy tarbiya va sport bo‘yicha mutaxassislarni tayyorlashning ilg‘or g‘oyalari va xususiyatlari belgilab berilgan. Xorijiy mamlakatlarda ta’lim tizimining rivojlanish tendentsiyalari belgilanib, jismoniy tarbiya va sport sohasida rahbar kadrlar tayyorlash darajasi va ularning kasbiy malakasiga ta’sir etuvchi omillar aniqlangan. Maqolaning asosiy maqsadi bo‘lajak jismoniy tarbiya va sport mutaxassislarining kasbiy malakasini tayyorlash bo‘yicha xorijiy tajribani chuqur tahlil qilish. Ushbu ta’lim usullari nafaqat jismoniy tarbiya va sport sohasidagi mutaxassislarning kasbiy malakasini oshirdi, balki talabalarning shaxsiy salohiyatini ochib berishga qaratilgan.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Turguntoshev M.I. | O'qituvchi | Andijon davlat pedagogika instituti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Hargreaves, A. (2004). Teaching in the Knowledge Society: Education in the Age of Insecurity. New York: Teachers College Press. |
2 | 2. Kull, R., & Hults, S. (2012). Physical Education and Health Education: A Multidisciplinary Approach. London: Routledge. |
3 | 3. Yamada, T. (2016). Japanese Physical Education: A Model for Global Health. Tokyo: University Press. |
4 | 4. Chen, A. (2017). Global Perspectives on Physical Education and Health: Implications for Policy and Practice. New York: Springer. |