33

Ushbu maqolada pedagogik oliy ta’lim muassasalarida bo‘lajak informatika o‘qituvchilarining kasbiy va padagogik tayyorgarligi uchun Python dasturlash tilini o‘qitish dolzarbligi,
175
Python dasturi zamonaviy dasturlash tillaridan biri bo‘lib, ta’limning barcha darajalarida joriy etilisi, bo‘lajak informatika o‘qituvchisi dasturlash asoslarini o‘rganish uchun Pythondan foydalanish bilim va ko‘nikmalariga ega bo‘lishi zarurligi tahlil qilingan.

  • Internet havola https://eduservis.uz/
  • DOIhttps://zenodo.org/records/14222634
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 16-12-2024
  • O'qishlar soni 33
  • Nashr sanasi 10-12-2024
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar174-179
Ўзбек

Ushbu maqolada pedagogik oliy ta’lim muassasalarida bo‘lajak informatika o‘qituvchilarining kasbiy va padagogik tayyorgarligi uchun Python dasturlash tilini o‘qitish dolzarbligi,
175
Python dasturi zamonaviy dasturlash tillaridan biri bo‘lib, ta’limning barcha darajalarida joriy etilisi, bo‘lajak informatika o‘qituvchisi dasturlash asoslarini o‘rganish uchun Pythondan foydalanish bilim va ko‘nikmalariga ega bo‘lishi zarurligi tahlil qilingan.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Raxmonov M.S. O'qituvchi Andijon davlat pedagogika instituti
Havola nomi
1 1. Python 3.0 Release. https://www.python.org/download/releases/3.0/
2 2. Zamonaviy dasturlash tillari fanining o‘quv dasturi. Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti tomonidan ishlab chiqilgan va universitet Kengashining 2022-yil “30” 08 1/3 dagi qarori.
3 3. Xaytullayeva N. S., Fayziyeva F.M., Sayfurov D. M., Normatov S. A., Dottoyev S.X., Maxmadaliyev Z.X. Informatika va axborot texnologiyalari. Darslik. —Toshkent: Respublika ta’lim markazi, 2021. — 340 b.
4 4. Ziyadullayev D., Raxmonov M., Temirova G.. Multimediyali elektron o’quv qo’llanma yaratishda Ispring suite 8 dasturni qo’llash // Toshkent davlat pedagogika universiteti. Ilmiy axborotlari. Ilmiy-nazariy jurnal. № 1 (14) 2018.
5 5. Иванов А. А., Рожкова Л. Искусственный интеллект как основа инновационных преобразований в технике, экономике, бизнесе // Известия СПбГЭУ. 2018. № 3. С. 112–115.
6 6. Поляков К. Ю. Язык Python глазами учителя //Информатика. 2014. № 9. С. 4–16.
7 7. Васильев Д. А. К вопросу изучения языка программирования Python в школе // Актуальные исследования в области математики, информатики, физики и методики их изучения в современном образовательном пространстве. Курск: КГУ, 2016. С. 80–83.
8 8. Самсонович О. О., Фокина Е. А. Искусственный интеллект — новые реалии // Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. 2018. № 5-1. С. 257–263.
9 9. Уваров А. Ю. Технологии искусственного интеллекта в образовании // Информатика и образование. 2018.№ 4. С. 14–22.
Kutilmoqda