42

Ushbu maqolada bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining bilim, ko‘nikma va
uquvlari darajasi to‘g‘risidagi masalalarni hal qilishda pedagog olimlar tomonidan olib borilgan ilmiy,
pedagogik tadqiqotlar asosida bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilariga sifatli ta’lim berish muhokama
qilingan. Shuningdek, sifatli ta’lim berishga yo‘naltirilgan modulli-texnik eksperiment, morfologik tahlil,
aqliy hujum, muammoli vaziyat metodlardan foydalanish orqali o‘qituvchilarning ilmiy, texnikaviy, badiiy
ijodkorlik qobiliyatlarini rivojlantirish usullarining ahamiyati yoritib berilgan. Shuningdek texnik
ijodkorlik tushunchasining ta’rifi, amaliy funksiyalari, shakllanish davri haqida ilmiy ma’lumotlar keltirib
o‘tiladi.

  • Internet havola https://eduservis.uz/
  • DOIhttps://zenodo.org/records/14222665
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 17-12-2024
  • O'qishlar soni 42
  • Nashr sanasi 10-12-2024
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar183-189
Ўзбек

Ushbu maqolada bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining bilim, ko‘nikma va
uquvlari darajasi to‘g‘risidagi masalalarni hal qilishda pedagog olimlar tomonidan olib borilgan ilmiy,
pedagogik tadqiqotlar asosida bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilariga sifatli ta’lim berish muhokama
qilingan. Shuningdek, sifatli ta’lim berishga yo‘naltirilgan modulli-texnik eksperiment, morfologik tahlil,
aqliy hujum, muammoli vaziyat metodlardan foydalanish orqali o‘qituvchilarning ilmiy, texnikaviy, badiiy
ijodkorlik qobiliyatlarini rivojlantirish usullarining ahamiyati yoritib berilgan. Shuningdek texnik
ijodkorlik tushunchasining ta’rifi, amaliy funksiyalari, shakllanish davri haqida ilmiy ma’lumotlar keltirib
o‘tiladi.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Xudaykulova S.Z. O'qituvchi Termiz davlat pedagogika instituti
Havola nomi
1 1. Tolipov O‘.Q. Oliy pedagogik ta’lim tizimida umummehnat va kasbiy ko‘nikma hamda malakalarni rivojlantirishning pedagogik texnologiyalari. Monografiya. – Toshkent: Fan, 2004. – 168 b.
2 2. Tolipov O‘.Q., Sharipov Sh.S., Islamov I. O‘quvchilar dizaynerlik ijodkorligi. Monografiya. –Toshkent: «FAN», 2006. 98 b.
3 3. To‘raqulov X.A., Sharipov Sh.S. Talabalar ixtirochilik ijodkorligini rivojlantirish. Uslubiy tavsiyanoma. - Jizzax, 2008. 36 b.
4 4. Umronxo‘jayev A. Maktabda chizmachilik o‘qitishni takomillashtirish. T.: “O‘qituvchi”, 2009. -152 b.
5 5. Sharipov Sh.S. Kasb-hunar ta’limi tizimida o‘quvchilar ijodkorlik qobiliyatlarini rivojlantirishning uzluksizligi. Monografuya. –Toshkent: «Fan», 2005. -130 b.
6 6. Sharipov Sh.S. Ijodiy guruhlarni tanlash uslubi. // "Xalq ta'limi" jurnali, 1998 № 2. 116-119 b.
7 7. Sharipov Sh.S. Ixtirochilik masalalarining qo‘yilishi va ularni yechish uslubi. // "Xalq ta’limi" jurnali, 1998 yil №5 .117-119 b.
Kutilmoqda