Ushbu maqola talabalarga tovushlarni o‘rgatish orqali nutqiy kompetensiyalarini rivojlantirishga bag‘ishlangan. Nutq jarayonida fonetika, leksika va grammatika bo‘limlarining ahamiyati muhokama qilinadi. Talabalar, o‘zbek adabiy tilining talaffuz, urg‘u va intonatsiya xususiyatlarini o‘rganish orqali nutq madaniyatini oshirish imkoniyatiga ega bo‘lishadi. Maqola shuningdek, kompetentsiyaviy ta’lim tamoyillarini inobatga olib, talabalarning nazariy bilimlarini amaliyotga tatbiq etish imkoniyatlarini ko‘rsatadi.
Ushbu maqola talabalarga tovushlarni o‘rgatish orqali nutqiy kompetensiyalarini rivojlantirishga bag‘ishlangan. Nutq jarayonida fonetika, leksika va grammatika bo‘limlarining ahamiyati muhokama qilinadi. Talabalar, o‘zbek adabiy tilining talaffuz, urg‘u va intonatsiya xususiyatlarini o‘rganish orqali nutq madaniyatini oshirish imkoniyatiga ega bo‘lishadi. Maqola shuningdek, kompetentsiyaviy ta’lim tamoyillarini inobatga olib, talabalarning nazariy bilimlarini amaliyotga tatbiq etish imkoniyatlarini ko‘rsatadi.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Tursunova K.U. | O'qituvchi | Andijon davlat pedagogika instituti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Abdurahmonov D., Xo‘jaeva G. Hozirgi o‘zbek adabiy tili. – T.: “O‘qituvchi”, 2003. 47-b |
2 | 2. Kabilova Z. O‘zbek tiliningfonosemanik vositalari. Filol.fanlari nomz. diss. avtorref. - T. 2008. |
3 | 3. Ma’mudov N. Til ta’limi va stilistika // “Til va adabiyot ta'limi” jurnali. 2009, №1 |
4 | 4. Rustamov X., Abdurahmonov N. O‘zbek tili o‘qitish metodikasi. – T.: O‘qituvchi, 1969. 105-b |
5 | 5. Turdieva K. Fan va amaliyot integratsiyasi // “Til va adabiyot ta’limi”, 2014, 11-son. |