55

Ushbu maqola talabalarga tovushlarni o‘rgatish orqali nutqiy kompetensiyalarini rivojlantirishga bag‘ishlangan. Nutq jarayonida fonetika, leksika va grammatika bo‘limlarining ahamiyati muhokama qilinadi. Talabalar, o‘zbek adabiy tilining talaffuz, urg‘u va intonatsiya xususiyatlarini o‘rganish orqali nutq madaniyatini oshirish imkoniyatiga ega bo‘lishadi. Maqola shuningdek, kompetentsiyaviy ta’lim tamoyillarini inobatga olib, talabalarning nazariy bilimlarini amaliyotga tatbiq etish imkoniyatlarini ko‘rsatadi.

  • Internet havola https://eduservis.uz/
  • DOIhttps://zenodo.org/records/14223224
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 17-12-2024
  • O'qishlar soni 55
  • Nashr sanasi 10-12-2024
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar230-233
Ўзбек

Ushbu maqola talabalarga tovushlarni o‘rgatish orqali nutqiy kompetensiyalarini rivojlantirishga bag‘ishlangan. Nutq jarayonida fonetika, leksika va grammatika bo‘limlarining ahamiyati muhokama qilinadi. Talabalar, o‘zbek adabiy tilining talaffuz, urg‘u va intonatsiya xususiyatlarini o‘rganish orqali nutq madaniyatini oshirish imkoniyatiga ega bo‘lishadi. Maqola shuningdek, kompetentsiyaviy ta’lim tamoyillarini inobatga olib, talabalarning nazariy bilimlarini amaliyotga tatbiq etish imkoniyatlarini ko‘rsatadi.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Tursunova K.U. O'qituvchi Andijon davlat pedagogika instituti
Havola nomi
1 1. Abdurahmonov D., Xo‘jaeva G. Hozirgi o‘zbek adabiy tili. – T.: “O‘qituvchi”, 2003. 47-b
2 2. Kabilova Z. O‘zbek tiliningfonosemanik vositalari. Filol.fanlari nomz. diss. avtorref. - T. 2008.
3 3. Ma’mudov N. Til ta’limi va stilistika // “Til va adabiyot ta'limi” jurnali. 2009, №1
4 4. Rustamov X., Abdurahmonov N. O‘zbek tili o‘qitish metodikasi. – T.: O‘qituvchi, 1969. 105-b
5 5. Turdieva K. Fan va amaliyot integratsiyasi // “Til va adabiyot ta’limi”, 2014, 11-son.
Kutilmoqda