43

Maqolada chizmachilik darslarida o‘quvchilarda maxsus tushunchalar va grafik ko‘nikmalarni shakllantirish, o‘quvchilar tomonidan bajarilgan grafik ishlarni tekshirish va baholash, o‘quvchi grafik faoliyatining nazorat turlari, baholash mezonlari, grafik ishlarini tekshirishga
234
qo‘yiladigan asosiy talablari yoritilgan. Shuningdek, bilimlar va amaliy ko‘nikmalarni hisobga olish tizimi, baholash tizimidan, dasturlashtirilgan kartochka-topshiriqlardan foydalanishning amaliy tomonlari tahlil qilingan.

  • Internet havola https://eduservis.uz/
  • DOIhttps://zenodo.org/records/14223232
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 17-12-2024
  • O'qishlar soni 43
  • Nashr sanasi 10-12-2024
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar233-238
Ўзбек

Maqolada chizmachilik darslarida o‘quvchilarda maxsus tushunchalar va grafik ko‘nikmalarni shakllantirish, o‘quvchilar tomonidan bajarilgan grafik ishlarni tekshirish va baholash, o‘quvchi grafik faoliyatining nazorat turlari, baholash mezonlari, grafik ishlarini tekshirishga
234
qo‘yiladigan asosiy talablari yoritilgan. Shuningdek, bilimlar va amaliy ko‘nikmalarni hisobga olish tizimi, baholash tizimidan, dasturlashtirilgan kartochka-topshiriqlardan foydalanishning amaliy tomonlari tahlil qilingan.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Maxmudov A.. O'qituvchi Andijon davlat pedagogika instituti
Havola nomi
1 1. Mirziyoyev Sh.M. Bilimli avlod – buyuk kelajakning, tadbirkor xalq – farovon hayotning, do‘stona hamkorlik esa – taraqqiyotning kafolatidir. Toshkent: “Ozbekiston”. 2019. 31-b.
2 2. Raxmonov I. Chizmachilik. Darslik. Toshkent. “O‘qituvchi” 2019. 5-b.
3 3. Ro‘ziyev E.I., Ashirboyev A.O. Muhandislik grafikasini o‘qitish metodikasi. Toshkent. 2010. 25-27-b
4 4. Abdurasulova B.A. Tasviriy sanʻat fanini o‘qitish metodikasi. Andijon. 2024, b-48.
Kutilmoqda