Maqolada pedagogik oliy ta’lim talabalarini o‘quvchilarning bilishga qiziqishini rivojlantirish faoliyatiga tayyorlashda qiziqish stimullarining guruhlari aniqlashtiriladi, shuningdek oʻquvchilarining bilishga qiziqishlarini qoʻllab-quvvatlashda to‘rtta (bilish, motivatsiyalash, qo‘llash, realizatsiyalash) tashkiliy guruhga ajratib ko‘rsatilgan tavsiyalar havola etiladi
Maqolada pedagogik oliy ta’lim talabalarini o‘quvchilarning bilishga qiziqishini rivojlantirish faoliyatiga tayyorlashda qiziqish stimullarining guruhlari aniqlashtiriladi, shuningdek oʻquvchilarining bilishga qiziqishlarini qoʻllab-quvvatlashda to‘rtta (bilish, motivatsiyalash, qo‘llash, realizatsiyalash) tashkiliy guruhga ajratib ko‘rsatilgan tavsiyalar havola etiladi
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Umnova M.Q. | O'qituvchi | Andijon davlat pedagogika instituti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Щукина Г.И. Роль деятельности в учебном процессе. Книга для учителя. Москва: Просвещение. 1986. – 144 с. |
2 | 2. Чиркина С.Е. “Мотивы учебной деятельности современного студента” https://kpfu.ru/staff_files/F430610569/statya_VAK_Chirkina_S_E.pdf |
3 | 3. Do‘stmuhamedova Sh.A., Nishanova Z.T., Jalilova S.X., Karimova Sh.K, Alimbayeva Sh.T. Yosh davrlari va pedagogik psixologiya. Darslik. Toshkent. 2013. 357-b. |
4 | 4. Haydarova H., Shomurotova N. Pedagogik psixologiya. O‘quv qo‘llanma. Andijon: “Hayot” nashriyoti.2018.140-b |