33

Maqolada pedagogik oliy ta’lim talabalarini o‘quvchilarning bilishga qiziqishini rivojlantirish faoliyatiga tayyorlashda qiziqish stimullarining guruhlari aniqlashtiriladi, shuningdek oʻquvchilarining bilishga qiziqishlarini qoʻllab-quvvatlashda to‘rtta (bilish, motivatsiyalash, qo‘llash, realizatsiyalash) tashkiliy guruhga ajratib ko‘rsatilgan tavsiyalar havola etiladi

  • Internet havola https://eduservis.uz/
  • DOIhttps://zenodo.org/records/14223345
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 17-12-2024
  • O'qishlar soni 33
  • Nashr sanasi 10-12-2024
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar241-243
Ўзбек

Maqolada pedagogik oliy ta’lim talabalarini o‘quvchilarning bilishga qiziqishini rivojlantirish faoliyatiga tayyorlashda qiziqish stimullarining guruhlari aniqlashtiriladi, shuningdek oʻquvchilarining bilishga qiziqishlarini qoʻllab-quvvatlashda to‘rtta (bilish, motivatsiyalash, qo‘llash, realizatsiyalash) tashkiliy guruhga ajratib ko‘rsatilgan tavsiyalar havola etiladi

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Umnova M.Q. O'qituvchi Andijon davlat pedagogika instituti
Havola nomi
1 1. Щукина Г.И. Роль деятельности в учебном процессе. Книга для учителя. Москва: Просвещение. 1986. – 144 с.
2 2. Чиркина С.Е. “Мотивы учебной деятельности современного студента” https://kpfu.ru/staff_files/F430610569/statya_VAK_Chirkina_S_E.pdf
3 3. Do‘stmuhamedova Sh.A., Nishanova Z.T., Jalilova S.X., Karimova Sh.K, Alimbayeva Sh.T. Yosh davrlari va pedagogik psixologiya. Darslik. Toshkent. 2013. 357-b.
4 4. Haydarova H., Shomurotova N. Pedagogik psixologiya. O‘quv qo‘llanma. Andijon: “Hayot” nashriyoti.2018.140-b
Kutilmoqda