34

Mazkur maqolada maktabgacha ta’lim tashkilotlaridagi musiqa rahbarlarining qo‘shiq kuylash qoidalari va qanday uslublardan foydalanishi borasida so‘z yuritilgan. Musiqa san’ati inson hayotining dastlabki yillaridanoq doimiy hamrohi bo‘lib, uni ko‘p jihatdan estetik tarbiyalashga xizmat qiladi. Bolaning musiqaga bo‘lgan qiziqishini oshirishda bog‘cha va oilaning hamkorlikdagi ishtiroki hamda musiqa mashg‘ulotlarini mazmunli tashkil etish muammosi bugungi kunning dolzarb muammolaridan biridir.

  • Internet havola https://eduservis.uz/
  • DOIhttps://zenodo.org/records/14223348
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 17-12-2024
  • O'qishlar soni 34
  • Nashr sanasi 10-12-2024
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar244-247
Ўзбек

Mazkur maqolada maktabgacha ta’lim tashkilotlaridagi musiqa rahbarlarining qo‘shiq kuylash qoidalari va qanday uslublardan foydalanishi borasida so‘z yuritilgan. Musiqa san’ati inson hayotining dastlabki yillaridanoq doimiy hamrohi bo‘lib, uni ko‘p jihatdan estetik tarbiyalashga xizmat qiladi. Bolaning musiqaga bo‘lgan qiziqishini oshirishda bog‘cha va oilaning hamkorlikdagi ishtiroki hamda musiqa mashg‘ulotlarini mazmunli tashkil etish muammosi bugungi kunning dolzarb muammolaridan biridir.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Qodirjonova S.M. O'qituvchi Andijon davlat pedagogika instituti
Havola nomi
1 1. Mirziyoyev Sh.M “Buyuk kelajagimizni mard va olijanob xalqimiz bilan birga quramiz” – Toshkent: O‘zbekiston, 2017. 488-b.
2 2. Akbarov I.A. Musiqa lug‘ati. Toshkent: “G‘afur G‘ulom nomidagi adabiyot va san’at nashriyoti”, 1987. 450-b.
3 3. Boltayev B., Xodjayev J.A. Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida musiqa tarbiyasi. Samarqand: SamDU nashriyoti, 2021. 252-b.
Kutilmoqda