Ushbu maqolada sun’iy intellekt (SI) texnologiyalarini pedagogik ta’lim jarayonlariga integratsiya qilishning metodik ta’minotini takomillashtirish masalalari ko‘rib chiqiladi. SI vositalaridan foydalanish o‘quv jarayonini shaxsiylashtirish, talabalarning o‘zlashtirish darajasini oshirish va o‘qitish samaradorligini yaxshilash imkonini beradi. Maqolada SI texnologiyalarini ta’limga joriy etishning afzalliklari, mavjud muammolar va ularni hal etish yo‘llari tahlil qilinadi. Shuningdek, SI asosidagi o‘quv platformalari va dasturlarining pedagogik jarayondagi o‘rni va ahamiyati yoritiladi.
Ushbu maqolada sun’iy intellekt (SI) texnologiyalarini pedagogik ta’lim jarayonlariga integratsiya qilishning metodik ta’minotini takomillashtirish masalalari ko‘rib chiqiladi. SI vositalaridan foydalanish o‘quv jarayonini shaxsiylashtirish, talabalarning o‘zlashtirish darajasini oshirish va o‘qitish samaradorligini yaxshilash imkonini beradi. Maqolada SI texnologiyalarini ta’limga joriy etishning afzalliklari, mavjud muammolar va ularni hal etish yo‘llari tahlil qilinadi. Shuningdek, SI asosidagi o‘quv platformalari va dasturlarining pedagogik jarayondagi o‘rni va ahamiyati yoritiladi.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Usmanova X.A. | O'qituvchi | Andijon davlat pedagogika instiuti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. О‘zbеkіstоn Rеspublіkаsі Prеzіdеntіnіng 2020-yіl 5-оktyаbrdаgі PF-6079-sоn “Rаqаmlі О‘zbеkіstоn — 2030” strаtеgіyаsіnі tаsdіqlаsh vа unі sаmаrаlі аmаlgа оshіrіsh сhоrа-tаdbіrlаrі tо‘g‘rіsіdа” Fаrmоnі. |
2 | 2.Rаsulоv І. Tаlаbаlаrnіng lоyіhаlаsh mаdаnіyаtіnі kоmpyutеr tехnоlоgіyаlаrі vоsіtаsіdа rіvоjlаntіrіsh. Pеd.fаn.bо‘.fаl.dоk.dіss. Tоshkеnt 2018 |
3 | 3. Yuаn, Х. (2021). Rеtrасtеd: Dеsіgn оf Соllеgе Еnglіsh Tеасhіng Іnfоrmаtіоn Plаtfоrm Bаsеd оn Аrtіfісіаl Іntеllіgеnсе Tесhnоlоgy. ІnJоurnаl оf Physісs: Соnfеrеnсе Sеrіеs(Vоl. 1852, Nо. 2, p. 022031). ІОP Publіshіng |
4 | 4. Jаlоlоv J.J. Сhеt tіlіnі о‘qіtіsh mеtоdіkаsі. Dаrslіk, qаytа іshlаngаn vа tо‘ldіrіlgаn 2 -nаshrі. -Tоshkеnt: О‘quvсhі, 2012. -432 b. |