Maqola maktabgacha, umumiy o‘rta, professional va oliy ta’lim tizimlarida texnoligik ta’limning uzviyligini ta’minlash konsepsiyasi mazmun-mohiyati xususida so‘z yuritiladi. Jumladan, yoshlarning kasb-hunar tanlashi, milliy va umuminsoniy qadriyatlar asosida ijtimoiy munosabatlarga kirisha olishi, mehnat bozorida zarur bo‘ladigan kompetensiyalarini o‘zida shakllantirishi masalalari haqida fikr yuritilgan.
Maqola maktabgacha, umumiy o‘rta, professional va oliy ta’lim tizimlarida texnoligik ta’limning uzviyligini ta’minlash konsepsiyasi mazmun-mohiyati xususida so‘z yuritiladi. Jumladan, yoshlarning kasb-hunar tanlashi, milliy va umuminsoniy qadriyatlar asosida ijtimoiy munosabatlarga kirisha olishi, mehnat bozorida zarur bo‘ladigan kompetensiyalarini o‘zida shakllantirishi masalalari haqida fikr yuritilgan.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Ubaydullayev S.Q. | O'qituvchi | Andijon davlat pedagogika instituti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 5-oktabrdagi PF-6079-son Farmoni. |
2 | 2. Muslimov N.A., Usmonboyeva M.H., Sayfurov D.M., To‘rayev A.B. Innovatsion ta’lim texnologiyalari. T.: Fan va texnologiyalar. 2015. - 85 b |
3 | 3. Muslimov N.A. Bo‘lajak kasb ta’limi o‘qituvchisini kasbiy shakllantirish. - T.: Fan. 2004. - 124 b. |
4 | 4. Sharipov Sh., Qo‘ysinov O., Abdullayeva Q. Texnologiya: Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinfi uchun darslik. T.: “Sharq”, 2017. - 79 b. |