Ushbu maqolada integrativ yondashuv asosida boshqaruv kompetensiyalarini rivojlantirishning samarali modellarini shakllantirish masalasi ko‘rib chiqiladi. Ta’lim muassasalarining rahbarlari va boshqaruvchilari uchun kompetensiyalarni rivojlantirish, zamonaviy ta’lim tizimining muvaffaqiyatli faoliyat yuritishi uchun muhim omil hisoblanadi. Integrativ yondashuv bu jarayonda turli metodologiyalar va yondashuvlarni birlashtirish orqali boshqaruv kompetensiyalarining ko‘plab jihatlarini rivojlantirishga imkon beradi. Maqolada rahbarlarning boshqaruv kompetensiyalarini shakllantirish uchun zarur bo‘lgan bilim, ko‘nikma va tajriba to‘plamlari ko‘rsatiladi, shuningdek, pedagogik, psixologik va menejment yondashuvlarining o‘zaro bog‘lanishi tahlil qilinadi. Ushbu yondashuv rahbarlarning o‘zgaruvchan sharoitlarga moslashuvchanlik, innovatsion fikrlash, jamoa bilan samarali ishlash va qarorlar qabul qilish kabi muhim kompetensiyalarini rivojlantirishga yordam beradi. Xulosa sifatida, maqolada integrativ yondashuvni ta’lim rahbarlarining boshqaruv kompetensiyalarini rivojlantirishda qo‘llashning ahamiyati va foydalari haqida fikrlar bayon qilinadi
Ushbu maqolada integrativ yondashuv asosida boshqaruv kompetensiyalarini rivojlantirishning samarali modellarini shakllantirish masalasi ko‘rib chiqiladi. Ta’lim muassasalarining rahbarlari va boshqaruvchilari uchun kompetensiyalarni rivojlantirish, zamonaviy ta’lim tizimining muvaffaqiyatli faoliyat yuritishi uchun muhim omil hisoblanadi. Integrativ yondashuv bu jarayonda turli metodologiyalar va yondashuvlarni birlashtirish orqali boshqaruv kompetensiyalarining ko‘plab jihatlarini rivojlantirishga imkon beradi. Maqolada rahbarlarning boshqaruv kompetensiyalarini shakllantirish uchun zarur bo‘lgan bilim, ko‘nikma va tajriba to‘plamlari ko‘rsatiladi, shuningdek, pedagogik, psixologik va menejment yondashuvlarining o‘zaro bog‘lanishi tahlil qilinadi. Ushbu yondashuv rahbarlarning o‘zgaruvchan sharoitlarga moslashuvchanlik, innovatsion fikrlash, jamoa bilan samarali ishlash va qarorlar qabul qilish kabi muhim kompetensiyalarini rivojlantirishga yordam beradi. Xulosa sifatida, maqolada integrativ yondashuvni ta’lim rahbarlarining boshqaruv kompetensiyalarini rivojlantirishda qo‘llashning ahamiyati va foydalari haqida fikrlar bayon qilinadi
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Abdumannobov A.. | magistratura talabasi | Oriental universiteti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1.Axmadov, S. (2020). Ta’limda innovatsion texnologiyalar va ularning rivojlanishi. Toshkent: O‘zbekiston milliy universiteti nashriyoti.2.Mamatov, A., & Xolmirzaev, Z. (2021). Raqamli ta’lim: Teoriya va amaliyot. Toshkent: Fan va texnologiyalar nashriyoti.3.Isroilov, F. (2019). Innovatsion texnologiyalarni ta’lim tizimiga joriy etish: global tajribalar va istiqbollar. Tashkent: O‘zbekiston pedagogika akademiyasi nashriyoti.4.Mirkhamidov, M. (2022). Pedagogik texnologiyalar: ilmiy asoslar va amaliy yondashuvlar. Toshkent: O‘zbekiston davlat pedagogika universiteti.5.Shamsiyev, N. (2020). Ta’limda axborot-kommunikatsiya texnologiyalarining o‘rni. Tashkent: Innovatsiya va texnologiyalar nashriyoti.6.Rahmatullayeva, D. (2021). Masofaviy ta’limning pedagogik asoslari. Toshkent: Ta’lim va tarbiya nashriyoti. |