696

Мақолада  тақдимотлардан  фойдаланиб  ўтиладиган  инглиз  тили  дарсларида мнемоник усулнинг самараси кўриб чиқилган. Чет тилни ўрганишдаги асосий муаммо – грамматика  назарияси  эмас,  балки  мулоқот  амалиётидир.  Мнемоника  усулидан фойдаланиш илмий соҳадан то кундалик мулоқотдаги сўзларни самарали ўрганишда жуда фойдали ҳамда у мияда мавжуд маълумотни янгилаш ва тез ўзлаштирадиган маълумотга айлантиради.

  • O'qishlar soni 683
  • Nashr sanasi 09-01-2017
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar121-125
Ўзбек

Мақолада  тақдимотлардан  фойдаланиб  ўтиладиган  инглиз  тили  дарсларида мнемоник усулнинг самараси кўриб чиқилган. Чет тилни ўрганишдаги асосий муаммо – грамматика  назарияси  эмас,  балки  мулоқот  амалиётидир.  Мнемоника  усулидан фойдаланиш илмий соҳадан то кундалик мулоқотдаги сўзларни самарали ўрганишда жуда фойдали ҳамда у мияда мавжуд маълумотни янгилаш ва тез ўзлаштирадиган маълумотга айлантиради.

Русский

В  статье  рассматривается  эффект  мнемонического  приема  во  время  уроков английского  языка  с  использованием  презентаций.  Основной  проблемой  в  изучении иностранного языка является практика общения, а не теория грамматики. Использование мнемоники позволяет продуктивного сдвига, своего рода "отвлечения" от науки до уровня повседневных  ассоциаций,  воображения  и  фантазии  игр.  Метод мнемоники выгружает информацию, делая новый материал "удобоваримым".

English

The article deals with the phenomenon of mnemonic reception during the English classes using  the  presentations.  The  main  issue  in  the  learning  of  foreign  language  is  communication practice,  but  not  theory  of  grammar.  The  use  of  mnemonics  enables  productive  shift,  a  kind  of "distraction" from science to the level of everyday associations, imagination and fantasy games. Mnemonic reception unloads information, making the new material "digestible".

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 KHAYDAROVA U.. ўкитувчи Тошкент давлат юридик университети
Havola nomi
1 Издательский дом «Первое сентября»[Электронный ресурс]. –Гибатова Вилия Юрисовна. Языковые трудности при изучении иностранного языка –Режим доступа: http://festival.1september.ru/articles/583920/
2 Губина Т. Н. Мультимедиа презентации как метод обучения // Молодой ученый. —2012. —No3. —С. 345–347.
Kutilmoqda