Мақолада тақдимотлардан фойдаланиб ўтиладиган инглиз тили дарсларида мнемоник усулнинг самараси кўриб чиқилган. Чет тилни ўрганишдаги асосий муаммо – грамматика назарияси эмас, балки мулоқот амалиётидир. Мнемоника усулидан фойдаланиш илмий соҳадан то кундалик мулоқотдаги сўзларни самарали ўрганишда жуда фойдали ҳамда у мияда мавжуд маълумотни янгилаш ва тез ўзлаштирадиган маълумотга айлантиради.
Мақолада тақдимотлардан фойдаланиб ўтиладиган инглиз тили дарсларида мнемоник усулнинг самараси кўриб чиқилган. Чет тилни ўрганишдаги асосий муаммо – грамматика назарияси эмас, балки мулоқот амалиётидир. Мнемоника усулидан фойдаланиш илмий соҳадан то кундалик мулоқотдаги сўзларни самарали ўрганишда жуда фойдали ҳамда у мияда мавжуд маълумотни янгилаш ва тез ўзлаштирадиган маълумотга айлантиради.
В статье рассматривается эффект мнемонического приема во время уроков английского языка с использованием презентаций. Основной проблемой в изучении иностранного языка является практика общения, а не теория грамматики. Использование мнемоники позволяет продуктивного сдвига, своего рода "отвлечения" от науки до уровня повседневных ассоциаций, воображения и фантазии игр. Метод мнемоники выгружает информацию, делая новый материал "удобоваримым".
The article deals with the phenomenon of mnemonic reception during the English classes using the presentations. The main issue in the learning of foreign language is communication practice, but not theory of grammar. The use of mnemonics enables productive shift, a kind of "distraction" from science to the level of everyday associations, imagination and fantasy games. Mnemonic reception unloads information, making the new material "digestible".
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | KHAYDAROVA U.. | ўкитувчи | Тошкент давлат юридик университети |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Издательский дом «Первое сентября»[Электронный ресурс]. –Гибатова Вилия Юрисовна. Языковые трудности при изучении иностранного языка –Режим доступа: http://festival.1september.ru/articles/583920/ |
2 | Губина Т. Н. Мультимедиа презентации как метод обучения // Молодой ученый. —2012. —No3. —С. 345–347. |