305

 

В статье рассматривается значение термина
«кейс-стади». Метод кейс-стади представляется
как целостная система способов, приёмов и средств
проектирования и реализации учебных профессионально-
о р и е н т и р о в а н н ы х с и т у а ц и й . К е й с – з а д а ч а
творческого уровня, порождающая новые смыслы и цели
профессионального развития студентов-религиоведов.
Мақолада кейс-стади методининг мазмун-моҳияти,
қўлланилишига кўра турлари ва даражалари тавсифи
берилган. Шунингдек, бу методнинг диншуносликни
ў қитишда а ма лий қўл лани лиши ва таҳ ли лий
компетентликни ривожлантириш каби ижобий
сифатлари келтириб ўтилган.
Th article deals with the results of the pedagogical
apprehension of the term “Case study”. Th method of Case
Study gives students opportunity to work on a united problem
fild teaches students to analyze and synthesize available
information, to argue their point of view in discussions, to
represent the results of the group work.
 

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 10-12-2019
  • O'qishlar soni 291
  • Nashr sanasi 04-05-2017
  • Asosiy tilRus
  • Sahifalar
Русский

 

В статье рассматривается значение термина
«кейс-стади». Метод кейс-стади представляется
как целостная система способов, приёмов и средств
проектирования и реализации учебных профессионально-
о р и е н т и р о в а н н ы х с и т у а ц и й . К е й с – з а д а ч а
творческого уровня, порождающая новые смыслы и цели
профессионального развития студентов-религиоведов.
Мақолада кейс-стади методининг мазмун-моҳияти,
қўлланилишига кўра турлари ва даражалари тавсифи
берилган. Шунингдек, бу методнинг диншуносликни
ў қитишда а ма лий қўл лани лиши ва таҳ ли лий
компетентликни ривожлантириш каби ижобий
сифатлари келтириб ўтилган.
Th article deals with the results of the pedagogical
apprehension of the term “Case study”. Th method of Case
Study gives students opportunity to work on a united problem
fild teaches students to analyze and synthesize available
information, to argue their point of view in discussions, to
represent the results of the group work.
 

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Qalandarova D..
Havola nomi
1 1. Буравой М. Углубленное сase study: меж- ду позитивизмом и постмодернизмом // Рубеж. 1997. – № 10. 2. Матусевич А. П., Коровин С. В. Кейсы и – кейс-стади: вопросы методологии. М, 2010.130 с. 3. Рейнгольд Л.В. За пределами CASE - тех- нологий // Компьютера. 2000. – № 13. C.15. 4. Смолянинова О.Г. Инновационные техно- логии обучения студентов на основе метода Case Study // Инновации в российском образовании: сб. – М.: ВПО, 2000
Kutilmoqda