In the article it is revealed an analogical and
distnctive peculiarities, as well as the social
signifiance of Christan and Muslim hagiography in
the example of H.Madrakhimov's book "The Miracle
of Ellikkala". In addition, set out the experience of the
survey and the criteria for determining the modern
hagiographic sources.
Мақолада Ҳ.Мадраҳимовнинг “Элликқальа
мўъжизаси” китоби мисолида христиан ва
мусулмон агиографиясининг ўхшаш ва ўзига хос
хусусиятлари, ижтимоий аҳамияти очиб берилган.
Модерн агиографик асарларга баҳо бериш ва
таҳлил қилиш тажрибаси ўртага ташланган.
В статье на примере книги Х. Мадрахимова
«Чудо Элликкалы» освещ аются схожие
и отличительные черты христианской и
мусульманской агиографии, а также их социальная
значимость. Рассматриваются критерии
определения современных агиографических
источников.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Ostanaqulov I.. | Docent of YPCT aftr named of Nizami, doctor of science (history). | |
2 | Raximboboyeva N.. | dosent of Tashkent State University of Economics. |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Остонақулов И. “Тазкирату-л-авлиё-туркий” ва “Хизонату-л-асфиё” фиҳристлари қиёсига доир. // ТИУ илмий-таҳлилий Ахбороти. 2008. 2-сон. Б.42. 2. Исломшунослик қомусий луғати. 1-жилд. T.: “Тошкент ислим университети” нашриёт-матбаа бир- лашмаси. 2013. 190 б. Б.64. 3. Ислам. Энциклопедический словарь. М., 1991. стр.198. 4. Остонақулов И. Муҳаммад Сиддиқ Рушдий ва унинг “Тазкират-ул авлиё- туркий” асари (моногра- фия). “Тошкент ислом университети” нашриёти. Тош- кент.: 2007. 190 б. Б.41. 5. Девони ҳикмат. “Мовароуннаҳр”. Т.: 1992. 234 б. Б.52. 6. Исломшунослик қомусий луғати. 1-жилд. T.:“Тошкент ислим университети” нашриёт-матбаа бирлашмаси. 2013. 269 б. Б.210. 7. Мадрахимов Х. Чудоворец из Элликкалы. Т.: “Meriyus”. 2013. 326 c. |