Хорижий тилларни ўргатишнинг самарадорлиги ўзининг бугунги босқичида, асосан, замонавий технологияларни мақсадга мувофиқ қўллашга боғлиқ. Аудитория машғулотларида доимий равишда оддий икки кишилик мулоқот-суҳбат шаклларидан фойдаланилади. Суҳбат имитациясига хос вақтни тежаш, материалнинг тушунарли даражада бўлиши, қулай мулоқот, эркинлик ва бошқалар бу усулни аудитория машғулотларида кенгқўллаш имконини беради. Мулоқот-суҳбатнинг боришини бошқаришдаушбу фаолиятнинг тинглашва моторика компонентлари уйғунлигига боғлиқ эканлигини ҳам инобатга олиш муҳим.
Хорижий тилларни ўргатишнинг самарадорлиги ўзининг бугунги босқичида, асосан, замонавий технологияларни мақсадга мувофиқ қўллашга боғлиқ. Аудитория машғулотларида доимий равишда оддий икки кишилик мулоқот-суҳбат шаклларидан фойдаланилади. Суҳбат имитациясига хос вақтни тежаш, материалнинг тушунарли даражада бўлиши, қулай мулоқот, эркинлик ва бошқалар бу усулни аудитория машғулотларида кенгқўллаш имконини беради. Мулоқот-суҳбатнинг боришини бошқаришдаушбу фаолиятнинг тинглашва моторика компонентлари уйғунлигига боғлиқ эканлигини ҳам инобатга олиш муҳим.
Эффективность обучения иностранным языкам на современном этапе в зачительной мере зависит от целенаправленного применения современной технологии. Регулярно применяется парно-коммуникативная форма работы на аудиторных занятиях, простейший вид которой –общение и заучивание готового диалога.Имитация общения, возможность работы в быстром темпе, доступность материала, удобная обратная связь позволяют широко использовать упражнения с применением мультимедиа на аудиторных занятиях.Для успешного управления речевым производством необходимо учитывать, что эффективность речевого процесса достигается взаимодействием слухового,моторногои визуального компонентов.
The effectiveness of teaching foreign languages at the present stage is up depend on the targeted use of modern technology. Regularly used in pairs-communicative form of work in the classroom, the simplest form of which is communication and learning is ready to dialogue with technical orientation. Simulation of communication, the ability to work in a fast pace, availability of material, feedback allow widespread use of such exercises in the classroom.For the successful management of speech productionmust be considered that the effectiveness of the speech process is achieved by interaction of auditory and motoric components.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | YUSUPOV A.. | катта ўқитувчи | Ўзбекистон Давлат жаҳон тиллари университети |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Самойлова Г.А. Упражнения для обучения аудированию. –М.:Иностранные языки, 1994. –210 с |
2 | Шубин Э. Языковая коммуникация в обучении иностранным языкам. –М., Просвещение, 1992. –206 с |
3 | Batka V. Zwischen durchHoeren. Muenchen, 2016. –180 S |