350

Мақолада  хорижий  тилларни  ўқитишда аудиовизуал  материаллардан  самарали фойдаланиш  ва  ушбу  материалларнинг  дидактик  хусусиятлари,  шунингдек,бу  борада француз  олимларнинг  фикрлари  тўғрисида  сўз  боради. Материалнинг дидактик вазифалари, нутқий ва  визуал жиҳатлари чет  тилида  нутқий  компетенцияларни ривожлантиришнинг муҳим омилларидан бири сифатида кенг таҳлил қилинади.

  • O'qishlar soni 336
  • Nashr sanasi 09-03-2017
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar156-162
Ўзбек

Мақолада  хорижий  тилларни  ўқитишда аудиовизуал  материаллардан  самарали фойдаланиш  ва  ушбу  материалларнинг  дидактик  хусусиятлари,  шунингдек,бу  борада француз  олимларнинг  фикрлари  тўғрисида  сўз  боради. Материалнинг дидактик вазифалари, нутқий ва  визуал жиҳатлари чет  тилида  нутқий  компетенцияларни ривожлантиришнинг муҳим омилларидан бири сифатида кенг таҳлил қилинади.

Русский

В  статье  рассматривается  использование  аудиовизуальных  материалов  в преподавании  иностранных  языков,  дидактические особенности  данных  материалов,  а также мнения французских ученых на предмет использования аудио-видео ресурсов в обучении  иностранным  языкам. Дидактические  задания  материала,  его  речевые  и визуальные особенности проанализированы как важнейшие принципы развития речевой компетенциив изучении иностранного языка.

English

The  article  discusses  the  use  of  audiovisual  material  in  teaching  of  foreign  languages, didactic features of the material, as well as the opinion of French scientists on the subject of the use  of  audio-visual resources  in  teaching  of  foreign  languages.Didactic  tasks  of  the  material, its speech and visual features were deeply analyzed as the most important principles of speech competence development in foreign language learning.

Havola nomi
1 Каримов И.А. “Чет тилларни ўқитиш тизимини янада такомиллаштириш чора тадбирлари тўғрисида”ги No ПҚ-1875 сонли қарор, 2012 йил 10 декабрь
2 Ходжаев М., Қаҳҳарова М. Чет тили ўқитиш методикаси. –Т.: Фан ва технология, 2013.–176 б
3 Abry D. La vidéo en classe de FLE: vers un développement de la compétence communicative// Dissertation de master. –Paris: Université Stendhal de Grenoble, 2009.–103 p.
4 Catroux M.Perspective co-actionnelle et TICE: quelles convergences pour l’enseignement de langue de spécialité?–Paris: JEEA,2006.–14p
5 Ducrot J.-M.L’utilisation de la vidéo en classe de FLE.–Paris:Edufle,2005.//http://casnav.ins.ac-guyane.fr/IMG/pdf/jean_michel_ducrot.pdf
6 Mangenot F.Classification des apports de l’Internet à l’apprentissage des langues.–Grenoble:UniversitédeGrenoble,1998.–14p.https://edutice.archives-ouvertes.fr/edutice-00000175
7 StrikeJ.L’apprentissagedufrançaislangueétrangèrefacilitéparlatechnologie//Dissertationdemaster.–Prétoria:UniversitédePrétoria,2002.–146p
8 http://www.larousse.fr/dictionnaires/francais/vidéo/81881
9 http://le-dictionnaire.com/definition.php?mot=internet
Kutilmoqda