Мақолада В. Шукшиннинг «Этикча» ҳикояси бош қаҳрамонининг руҳий олами таҳлил қилинган. Ушбу мавзуда амалий машғулот ÿтказиш учун услубий тавсиялар тақдим этилган. Шарҳлаб ўқиш методидан фойдаланилган. Муаллиф томонидан ишлатилган бадиий усуллар аниқланган. Мазкур мавзу бўйича амалий машғулот ўтказишга методик тавсиялар берилган.
Мақолада В. Шукшиннинг «Этикча» ҳикояси бош қаҳрамонининг руҳий олами таҳлил қилинган. Ушбу мавзуда амалий машғулот ÿтказиш учун услубий тавсиялар тақдим этилган. Шарҳлаб ўқиш методидан фойдаланилган. Муаллиф томонидан ишлатилган бадиий усуллар аниқланган. Мазкур мавзу бўйича амалий машғулот ўтказишга методик тавсиялар берилган.
Встатье анализируется психология характера главного героя рассказа В. Шукшина «Сапожки». Рассматривается развитие сюжета рассказа. В статье показана работа надтекстом рассказа на практическом занятии по литературе. Используется метод комментированного чтения. Выявляются художественные приёмы, использованные автором. Даны методическиерекомендации к проведению практического занятия на данную тему.
The present article analyzes the psychology of the main character of the short story «Jackboots» by V. Shukshin. The development of the plot of the story is considered. The article shows the work with the text of the story in a practical lesson on literature.The method of commented reading is used. The artistic techniques used by the author are revealed. And here it is given methodical recommendations about holding of practical lesson.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | KORZUN A.. | катта ўқитувчи | Низомий номидаги Тошкент Давлат педагогика университети |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Казаков Ю. Единственно родное слово (Интервью М.Стаханова и Е.Якович) // Литературная газета // www.lgz.ru |
2 | Шукшин В. Рассказы. –Баку: Язычы, 1986. –224 с |