В данной статье авторы попытались проанализировать
знашительный вклад швейчарского педагога-гуманиста Иоганна Песталоччи в развитие
педагогишеской теории и практики. Рассматриваются его идеи о физишеском
образовании как об органишеской шасти его метода элементарного природосообразного
образования.
В данной статье авторы попытались проанализировать
знашительный вклад швейчарского педагога-гуманиста Иоганна Песталоччи в развитие
педагогишеской теории и практики. Рассматриваются его идеи о физишеском
образовании как об органишеской шасти его метода элементарного природосообразного
образования.
Ушбу мақолада муаллифлар швейчариялик гуманист-педагог
Иоганн Песталоччининг таълим назарияси ва амалижтини ривожлантиришга қфшган
циссасини тацлил қилишга уринди. Жисмоний тарбия цақида унинг табиатга мос
таълим услубининг органик қисми сифатида унинг фикри цақида сфз юритилган
олинади.
In this article, the authors tried to analyze the significant contribution of the
Swiss humanist teacher Johann Pestalozzi in the development of educational theory and practice.
His ideas about physical education as an organic part of his method of elementary nature-like
education are considered.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Alidjanov O.. | Namangan State University. |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Abramov V. Ya. ‘estalotstsi: Yego jizn i pedagogicheskaya deyatelnost. - S’b.: Ti’olitografiya i fototi’iya V. I.SHteyna, 1893. |
2 | Kolubovskiy Ya. N. ‘estalotstsi, Iogann-Genrix // Entsiklo’edicheskiy slovarg’ Brokgauza i Yefrona : v 86 t. (82 t. i 4 do’.). - S’b., 1890-1907. |
3 | ‘inkevich A. ‘. «‘estalotstsi», 1933. - 128 s. (Jizng’ zamechatelg’nqx lyudey). |
4 | Nator’ ‘aulg’. ‘estalotstsi: Yego jizng’ i yego idei. ‘er. s nem. M.A. Engelg’gardta. - S’b., 1912. - 104 s. |