203

Статья раскрывает факторы, препятствующие организации целостного образования детей с особыми потребностями в общеобразовательной школе, систематизирует компетентностный подход в реализации задач по устранению недостатков в этом процессе.

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 19-02-2020
  • O'qishlar soni 191
  • Nashr sanasi 21-10-2019
  • Asosiy tilRus
  • Sahifalar35-37
Русский

Статья раскрывает факторы, препятствующие организации целостного образования детей с особыми потребностями в общеобразовательной школе, систематизирует компетентностный подход в реализации задач по устранению недостатков в этом процессе.

Ўзбек

Мақолада умумтаълим мактабларда махсус эҳтиёжи бўлган болаларни тўлақонли ўрганишни ташкил этишга тўсқинлик қилувчи омиллар аниқланади, бу жараёнда камчиликларни бартараф этиш бўйича топшириқларни бажаришда компетентлик ёндашувини тизимлаштиради.

Kalit so'z
English

The article reveals the factors that hinder the organization of the holistic education of children with special needs in a comprehensive school, systematizes the competence approach in the implementation of the tasks to eliminate deficiencies in this process.

Kalit so'z
Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Zemlina Y..
Havola nomi
Kutilmoqda