Maqolada matematika darslarining sifatini oshirish usullaridan biri bo`lgan o`quvchilarning yo`l qo`yadigan xatoliklari va ular ustida ishlashusullari yoritib berilgan. Nazorat, mustaqil va uy vazifalarini bajarishda o`quvchilar tomonidan yo'l qo'yiladigan xatolarni tizimlashtirish va sinflarga ajratish maqsadida matematika darslarida o`quvchilar yo`l qo`yadigan xatolarning asosiy turlari aniqlandi.
Maqolada matematika darslarining sifatini oshirish usullaridan biri bo`lgan o`quvchilarning yo`l qo`yadigan xatoliklari va ular ustida ishlashusullari yoritib berilgan. Nazorat, mustaqil va uy vazifalarini bajarishda o`quvchilar tomonidan yo'l qo'yiladigan xatolarni tizimlashtirish va sinflarga ajratish maqsadida matematika darslarida o`quvchilar yo`l qo`yadigan xatolarning asosiy turlari aniqlandi.
В статье рассматриваются ошибки, допущенные учащимися, и работа над ними, что является одним из способов повышения качества уроков математики. С целью систематизации и классификации ошибок, допускаемых учащимися при выполнении контрольных, самостоятельных и домашних заданий, были выявлены основные типы ошибок, допускаемых учащимися по математике.
The article discusses the mistakes made by students, and work on them, which is one of the ways to improve the quality of math lessons. In order to systematize and classify mistakes made by students when performing control, independent and homework assignments, the main types of mistakes made by students in mathematics were identified.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Yusupova Z.A. | 1 | Imkoniyati cheklangan bolalar maktabi |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Мугаллимова С.Р. О типичных ошибках обучающихся по математике.htpp.www.surpu.ru (Mugallimova S.R. About typical mistakes of students in mathematics) |
2 | 2. Далингер В.А.Типичные ошибки учащихся по математике и их причины Современные наукоемкие технологии. – 2014. (Dalinger V.A. Typical mistakes of students in mathematics and their causes Modern science-intensive technologies) |
3 | 3. Далингер В.А Причины типичных ошибок обучающихся в процессе изучения элементов математического анализа. https://cyberleninka.ru/article/n/prichiny-tipichnyh-oshibok-obuchayuschihsya-v-protsesse-izucheniya-elementov-matematicheskogo-analiza (Dalinger V.A. Causes of typical mistakes of students in the process of studying the elements of mathematical analysis) |
4 | 4. Юсупова А.К. Oquvchilarning matematik tafakkurini rivojlantirishda nostandart masalalarning o‘rni. Международная научная конференция “Современные проблемы дифференциальных уравнений и смежных разделов математики.” Фергана, 12-13 март 2020 (Modern problems of differential equations and related branches of mathematics.) |
5 | 5.Yusupova A.K.Fanlararo integratsiya – davr talabi. // Zamonaviy uzluksiz ta’lim sifatini oshirish : Innovatsiya va istiqbollar Xalqaro ilmiy-amaliy masofaviy konferensiya. TDPU 2020 yil 24 aprel (5.Yusupova A.K.Fanlararo integratsiya - davr talabi. // Zamonaviy uzluksiz ta'lim sifatini oshirish: Innovatsiya va istiqbollar Xalqaro ilmiy-amaliy masofaviy konferensiya.) |
6 | 6.Юсупова А.К., Муродова М.«Типичные ошибки учеников при решении задач стереометрии» Farg'ona jamoat salomatligi tibbiyot instituti "Yoshlarni qo'llab-quvvatlash va aholi salomatligini mustahkamlash" yili doirasida "Tibbiyotda axborot texnologiyalari" mavzusida respublika onlayn ilmiy-amaliy anjuman materiallari. 2020.("Yoshlarni qo'llab-quvvatlash va aholi salomatligini mustahkamlash" yili doirasida "Tibbiyotda axborot texnologiyalari" mavzusida respublika onlayn ilmiy-amaliy anjuman materiallari.) |