Ушбу мақола тил ўқитишга коммуникатив ёндашув услубига бағишланган бўлиб, бу услубнинг афзалликларини кўрсатиб беради. Шунингдек, бу ёндашув ҳақидаги баъзи нотўғри тушунчалар ва уларнинг сабаблари ёритиб берилади.
Ушбу мақола тил ўқитишга коммуникатив ёндашув услубига бағишланган бўлиб, бу услубнинг афзалликларини кўрсатиб беради. Шунингдек, бу ёндашув ҳақидаги баъзи нотўғри тушунчалар ва уларнинг сабаблари ёритиб берилади.
Эта статья посвящена коммуникативному преподаванию языков; в ней излагаются преимущества данного подхода к обучению. Кроме того, приведены некоторые неверные представления о коммуникативном подходе и описаны их причины.
This article focuses on the communicative language teaching and outlines advantages of this approach in teaching and learning. Moreover, some misconceptions about the communicative approach are presented and their reasons are described.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Ganiyeva D.. | 1 | Fergana State University |
2 | Jo'raqo'ziyerva D.. | 2 | Fergana State University |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Thompson, Geoff. Some misconceptions about communicative language teaching. ELT Journal, Volume 50/1, January 1996, pp. 9 – 15. |