214

Ушбу мақолада ўқувчи ёшларнинг ижодий фикрлашини ривожлантиришда замонавий интерфаол усулларнинг ўрни ва роли ёритилган.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system02-08-2022
  • Read count0
  • Date of publication25-12-2015
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages94-96
Ўзбек

Ушбу мақолада ўқувчи ёшларнинг ижодий фикрлашини ривожлантиришда замонавий интерфаол усулларнинг ўрни ва роли ёритилган.

Русский

В данной статье рассматриваются место и роль современных интерактивных методов в развитии творческого мышления у учащейся молодежи.

English

This article examines the place of interactive methods in the development of creative thinking among students.

Author name position Name of organisation
1 Xoliqova D.. 1 Fergana State University
2 Xolmatova Z.. 2 Fergana State University
Name of reference
1 1. Ўзбекистон Республикаси «Кадрлар тайёрлаш Миллий дастури» //Баркамол авлод - Ўзбекистон тараққиётининг пойдевори.- Т.: Шарқ нашриёт-матбаа концерни, 1997. - 31б.
2 2. Нишонова З.Т. “Мустақил ижодий фикрлаш”. – Тошкент: Фан, 2003.
3 3. Каримов В.М., Суннатова Р.И., Тожибоева Р.Н. “Мустақил фикрлаш”.-Тошкент: Шарқ, 2000.
4 4. Ишмухамедов Р.ва бошқ. “Таълимда инновацион технологиялар”.-Тошкент, 2008, 26-бет
5 5. Ғуломов Ж.Р., Раимова М. “Тарбиявий коррекцион фаолият методикаси”//Методик қўлланма. Т., 2010. 48-бет
6 6. Юлдашев Р.Ж., Джуманиязова С.Р. “Ешё раз об инновационных методах обучения”// Личностно-ориентированниый подход к современному обучению и воспитанию (второй выпуск)//Сб.научн.статей.-Ташкент, -с.131-134.
Waiting