Мазкур мақолада мамлакатимиз реал сектор корхоналарининг ҳозирги ҳолати, уларни иқтисодий ва инновацион ривожлантиришнинг асосий йўналишлари хусусида фикр юритилади ҳамда тадқиқот доирасида амалий таклиф ва тавсиялар берилади.
Мазкур мақолада мамлакатимиз реал сектор корхоналарининг ҳозирги ҳолати, уларни иқтисодий ва инновацион ривожлантиришнинг асосий йўналишлари хусусида фикр юритилади ҳамда тадқиқот доирасида амалий таклиф ва тавсиялар берилади.
В данной статье рассматриваются вопросы состояния предприятий реального сектора страны, анализируются приоритетные направления их экономического и инновационного развития, а также в рамах исследования даются практические рекомендации и предложения.
This article deals with the state of the enterprises of the real sector of our country, analysis priority directions of economic and innovative development, and others practical recommendations on the research topic.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Ergasheva A.. | 1 | Ferghana State University |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Каримов И.А. ―Бош мақсадимиз - кенг кўламли ислоҳотлар ва модернизация йўлини қатъият билан давом эттириш‖ // ―Халқ сўзи‖ газетаси. - 2013 йил,19 январь. |
2 | 2. Аганбегян А.Г. Модернизация реального сектора экономики. // Деньги и кредит. - 2010. - № 3. |
3 | 3. Бакитжанов А., Филин С. Инвестиционная привлекательность региона: методические подходы и оценка //Инвестиции в России. - 2001. - № 5. |
4 | 4. Голубков Е.П. Маркетинг как концепция рыночного управления. // Маркетинг в России и за рубежом. №1 - 2000, 7-9. |
5 | 5. Ergashxodjaeva Sh.J. Strategik marketing - 2. – T.: TDIU, 2010. |