Мақолада мактаб ўқувчиларининг иқтисодий тарбиясини касбга йўналтириш билан уйғунлаштириш ва
уни амалга оширишда мактаб ролини ошириш масалалари ѐритилади.
Мақолада мактаб ўқувчиларининг иқтисодий тарбиясини касбга йўналтириш билан уйғунлаштириш ва
уни амалга оширишда мактаб ролини ошириш масалалари ѐритилади.
В статье рассматриваются вопросы оптимального сочетания экономического воспитания и
профориентации школьников и повышение роли школы в его осуществлении.
In the article the questions of the optimal combination of economic education and vocational guidance of
schoolchildren and the role of the school in its implementation are considered.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Tadjibaev Z.. | 1 | Fergana State University |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Бункина М. Экономика и психология: перекрѐстки наук. -―Дело и сервис ‖, 1998. |
2 | 2. Иномов И. Иқтисодий тарбия назарияси. – ТДИУ, 2005. |
3 | 3. Совина К.В., Холодилова Ю.К. Путь к профессии: основы активной профессии. ‒ Ярославль: Центр «Ресурс», 2003. |
4 | 4. Хўжаев Н. Иқтисодий педагогика. ‒ Т.,2002. |