Мазкур мақолада педагог кадрларни қайта тайѐрлаш ва уларнинг малакасини оширишда хорижий педагогик ижобий тажрибаларни татбиқ этиш, олинган билим, кўникма ва малакаларини самарали таҳлил этиш асослари ўрганилиб, ѐритилган.
Мазкур мақолада педагог кадрларни қайта тайѐрлаш ва уларнинг малакасини оширишда хорижий педагогик ижобий тажрибаларни татбиқ этиш, олинган билим, кўникма ва малакаларини самарали таҳлил этиш асослари ўрганилиб, ѐритилган.
В данной статье рассматриваются и разъясняются принципы эффективного зарубежного педагогического опыта в области переподготовки и повышения квалификации учителей, эффективного анализа полученных знаний, навыков и способностей.
This article discusses and explains the principles of effective foreign pedagogical experience in the field of retraining and advanced training of teachers, effective analysis of acquired knowledge, skills and abilities.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Nurmuhamedjonov A.. | 1 | Fergana State University |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Кадрлар тайѐрлаш миллий дастури. // Олий таълим: меъѐрий ҳужжатлар тўплами. – Т., 2001. |
2 | 2. Каримов И.А. Буюк келажагимизнинг ҳуқуқий кафолати. – Т.: ―Шарқ‖ нашриѐт-матбаа концерни Бош таҳририяти, 1993. |
3 | 3. Ғайбуллаев Н. Педагогика асослари. ‒ Т.: «Ўзбекистон», 2016. |
4 | 4. Ziyonet.uz |