Мақолада мумтоз матнни шарҳлаб ўқитишнинг ўзига хос жиҳатлари борасида сўз юритилган. Бу
масала Огаҳийнинг мактаб дарслигидан ўрин олган “Устина” радифли ғазалини ўқитшнинг инновацион
усуллари орқали ёритиб берилган.
Мақолада мумтоз матнни шарҳлаб ўқитишнинг ўзига хос жиҳатлари борасида сўз юритилган. Бу
масала Огаҳийнинг мактаб дарслигидан ўрин олган “Устина” радифли ғазалини ўқитшнинг инновацион
усуллари орқали ёритиб берилган.
В данной статье рассматриваются особенности обучения с комментариями классического текста.
Эта проблема освещена на примере инновационных методов изучения эпифорной газели “Устина” Огахи из
школьного учебника.
This article discusses the features of the explanation and interpretation of the classical text. This problem is
illustrated in an innovative way of learning epiphorous verses, for example, "Ustina" by Ogahiy, included in the school
textbook.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Abdurahmonova B.. | 1 | Kakand State Instituty |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Ҳамидов Зиёдулла. Навоий бадиий санъатлари. −Т., 2001 . |
2 | 2. Yoldoshev Q.,Qodirov V., Yoldoshbekov J. Adabiy saboqlar -9. −T.: “Yangi yo’l polygraph service’’, 2006. |
3 | 3. Тўхлиев Б.Адабиёт ўқитиш методикаси:амалий ва лаборатория машғулоти. −Т.: “BAYOZ”.2012 |
4 | 4. Yoldoshev Q va boshqalar. 9-sinf darsligi. −T., 2014 |
5 | 5. Аҳмедова Ҳ. Интерфаол усуллар. –Т., 2017 |