401

Мақолада  мумтоз  матнни  шарҳлаб  ўқитишнинг  ўзига  хос  жиҳатлари  борасида  сўз  юритилган.  Бу 
масала    Огаҳийнинг  мактаб  дарслигидан  ўрин  олган  “Устина”  радифли  ғазалини  ўқитшнинг  инновацион 
усуллари  орқали ёритиб берилган. 

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 22-08-2022
  • Read count 0
  • Date of publication 20-05-2020
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages105-109
Ўзбек

Мақолада  мумтоз  матнни  шарҳлаб  ўқитишнинг  ўзига  хос  жиҳатлари  борасида  сўз  юритилган.  Бу 
масала    Огаҳийнинг  мактаб  дарслигидан  ўрин  олган  “Устина”  радифли  ғазалини  ўқитшнинг  инновацион 
усуллари  орқали ёритиб берилган. 

Русский

В данной статье рассматриваются особенности обучения с комментариями  классического текста. 
Эта проблема освещена на примере инновационных методов изучения эпифорной газели “Устина” Огахи из 
школьного учебника.  

English

This  article  discusses  the  features  of  the  explanation  and  interpretation  of  the  classical  text.  This  problem  is 
illustrated in an innovative way of learning epiphorous verses, for example, "Ustina" by Ogahiy, included in the school 
textbook. 

Author name position Name of organisation
1 Abdurahmonova B.. 1 Kakand State Instituty
Name of reference
1 1. Ҳамидов Зиёдулла. Навоий бадиий санъатлари. −Т., 2001 .
2 2. Yoldoshev Q.,Qodirov V., Yoldoshbekov J. Adabiy saboqlar -9. −T.: “Yangi yo’l polygraph service’’, 2006.
3 3. Тўхлиев Б.Адабиёт ўқитиш методикаси:амалий ва лаборатория машғулоти. −Т.: “BAYOZ”.2012
4 4. Yoldoshev Q va boshqalar. 9-sinf darsligi. −T., 2014
5 5. Аҳмедова Ҳ. Интерфаол усуллар. –Т., 2017
Waiting