Мақолада ёзувчининг ғоявий-фалсафий, бадиий-эстетик идеалидан келиб чиқиб, салбий ҳисобланувчи ўғри образининг инсоний кечинмалари, маънавий-маърифий жиҳатдан ибратли томонларига урғу берилиши ҳақида сўз юритилади.
Мақолада ёзувчининг ғоявий-фалсафий, бадиий-эстетик идеалидан келиб чиқиб, салбий ҳисобланувчи ўғри образининг инсоний кечинмалари, маънавий-маърифий жиҳатдан ибратли томонларига урғу берилиши ҳақида сўз юритилади.
В статье, исходя из идейно-философского, художественно-эстетического идеала писателя рассматриваются внутренние переживания и ощущения считающегося отрицательным образам вора.
Автор акцентирует внимание на поучительных, морально-просветительских сторонах данного образа.
The article deals with the emphasis on the inner emotional and spiritual experience of the image of the thief, which is considered negative, based on the ideological-philosophical, artistic-aesthetic ideal of the writer.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Jo'rayev H.. | 1 | Fergana State University |
2 | Xo'jayev S.. | 2 | Fergana State University |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Лутфиддинова Х. Ёзувчининг эстетик идеали. ─Т.: “Фан”1994. |
2 | 2. Ўзбек мумтоз адабиёти намуналари. ─Т.: Ғ.Ғулом номидаги Адабиёт ва санъат нашриёти, 2003. |
3 | 3. Ҳомидий Ҳ. Тасаввуф алломалари. ─Т.: “Ўзбекистон”, 2016. |
4 | 4. О. Генри. Афсунгарлар ҳаёти. ─Т.: 2014. |
5 | 5. Қуронов Д., Раҳмонов Б. Ғарб адабий-танқидий тафаккури тарихи очерклари. ─Т.: Фан, 2008. |
6 | 6. Чехов А.П. Рассказы. ─Т.: “Ўқитувчи”. 1987. |