225

Кўп ҳолларда талабаларни инглиз тилини ўрганишга бўлган қизиқишини ошириш ўқитувчи учун қийинчилик туғдиради.Тилни ўрганиш жараёнида талаба диққатини тортиш, талаба ўрганаётган вақтда завқ олиши  ва янада кўпроқ билиш мақсадида ҳаракат  қилиши учун ўқитувчи бор маҳоратини ишга солади.
Дарс бошланишидан аввал инглизча мақолларни ишлатиш талабаларда дарсга бўлган қизиқишни оширади.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system17-10-2022
  • Read count0
  • Date of publication15-12-2021
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages147-150
Ўзбек

Кўп ҳолларда талабаларни инглиз тилини ўрганишга бўлган қизиқишини ошириш ўқитувчи учун қийинчилик туғдиради.Тилни ўрганиш жараёнида талаба диққатини тортиш, талаба ўрганаётган вақтда завқ олиши  ва янада кўпроқ билиш мақсадида ҳаракат  қилиши учун ўқитувчи бор маҳоратини ишга солади.
Дарс бошланишидан аввал инглизча мақолларни ишлатиш талабаларда дарсга бўлган қизиқишни оширади.

Русский

Часто преподавателю бывает трудно поддерживать высокий интерес у студентов к изучению английского языка. Учителю приходится пустить в дело все свое мастерство, чтобы привлечь внимание студентов к  занятию и вызвать у них интерес  к предмету, сделать все возможное для того, чтобы они могли получить удовольствие от обучения и стремились узнать больше. Практика показывает, что использование пословиц перед началом занятия способствует повышению интереса студентов к занятию.

English

Teachers often find it difficult to keep their students’ interest high in learning English. They have to do their best to attract the students’ attention to the subject so that the students may have a feeling of pleasure while learning, and they are enhanced to learn more at the same time. Using English proverbs can serve as an alternative lead-in activity to start new lessons to keep the students interested in the lesson from the beginning.

Author name position Name of organisation
1 Sotvaldiyeva X.M. 1 Fergana State University
Name of reference
1 1. Mieder, W. 2004. Proverbs: A Handbook. Westport:Greenwood Press.Guse, J. 2011. Communicative Activities for EAP. Cambridge: Cambridge University Press.
2 2. Ishihara, N. & Andrew D. Cohen. 2010. Teaching and Learning Pragmatics: Where Language andCulture Meet. Edinburgh Gate: Pearson Education Limited. Lau, K.J., Peter Tokofsky, & Stephen D.
3 3. Winnick. 2004.What Goes Around Comes Around: The Circulation of Proverbs in Contemporary Life.Utah:Utah State University Press.
4 4.Guse, J. 2011. Communicative Activities for EAP. Cambridge: Cambridge University Press.
5 5. Samovar, L.A., Richard E. Porter, & Edwin R. McDaniel. 2007. CommunicationBetweenCultures.
Waiting