Мақолада сўзнинг турли контекстда ўқитиш орқали ўқувчиларнинг сўз бойлигини ривожлантирувчи ўқув топшириқлари амалий жиҳатдан тадқиқ қилинган. Ушбу топшириқларни она тили дарсликларига татбиқ этиш тавсия этилган.
Мақолада сўзнинг турли контекстда ўқитиш орқали ўқувчиларнинг сўз бойлигини ривожлантирувчи ўқув топшириқлари амалий жиҳатдан тадқиқ қилинган. Ушбу топшириқларни она тили дарсликларига татбиқ этиш тавсия этилган.
В этой статье исследуются практические задания, которые развивают словарный запас учащихся путем обучения словарному запасу в различных контекстах. Рекомендуется применить эти задания к учебникам по родномуязыку.
This article explores practical assignments that develop students lexicon by teaching vocabulary in a variety of contexts. It is recommended that these assignments be applied to native language textbooks.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Mamajonova N.A. | 1 | Tashkent State University of Uzbek State Navoi Navoi University of Uzbek Language and Literature |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Балтаева М. Мактабда тил сатҳларини боғлаб ўргатиш муаммолари: БМИ- Н. НДПИ, 2014й. |
2 | 2. Зиядова Т. Она тили таълими жараёнида ўқувчиларнинг сўз бойлигини ошириш:П.ф.н дисс. – Т, 1995й. |
3 | 3. Ўзбекистон миллий энсиклопедияси. 1-жилд. – Т., 2000 й. |
4 | 4. Cаrmen М. Learning vocabulary in context through explisit instruction improves language learning in the classroom. Dissertation for teaching english to speakers of other, 2020.y. |
5 | 5. Nunan D. “ Language teachin methodology” А textbook for teachers, 1991.y. |
6 | 6. . Саидов М “Ўзбек мактабларининг 5-синфларида она тили таълими жараёнида тафаккурни ривожлантирувчи ўқув топшириқлари ва улардан фойдаланиш методикаси: П.ф.н дисс. -Т, 2008й. |