Ushbu maqolada kimyoni o‘qitishda innovatsion texnologiyalarning o‘rni haqida so‘z boradi. Muallif pedagogik ma’lumotlarga tayanib, mavjud ilmiy adabiyotlar asosida muammoni tahlil qilgan va kimyo fanini o‘qitishda innovatsion texnologiyalarning o‘rni mavjud o‘ziga xos jihatlarini o‘rgangan. Kimyo fanini o‘qitishda samaradorlikni oshirish maqsadida innovatsion texnologiyalardan foydalanishni asoslash maqolaning maqsadi hisoblanadi.Maqolani tayyorlashda qiyoslash, tahlil qilish metodlaridan unumli va maqsadli foydalanildi.
Ushbu maqolada kimyoni o‘qitishda innovatsion texnologiyalarning o‘rni haqida so‘z boradi. Muallif pedagogik ma’lumotlarga tayanib, mavjud ilmiy adabiyotlar asosida muammoni tahlil qilgan va kimyo fanini o‘qitishda innovatsion texnologiyalarning o‘rni mavjud o‘ziga xos jihatlarini o‘rgangan. Kimyo fanini o‘qitishda samaradorlikni oshirish maqsadida innovatsion texnologiyalardan foydalanishni asoslash maqolaning maqsadi hisoblanadi.Maqolani tayyorlashda qiyoslash, tahlil qilish metodlaridan unumli va maqsadli foydalanildi.
В этой статье рассказывается о роли инновационных технологий в преподавании химии. Автор, опираясь на педагогические данные, проанализировал проблему на основе имеющейся научной литературы и изучил существующие специфические аспекты роли инновационных технологий в обучении химии. Цель статьи - обосновать использование инновационных технологий с целью повышения эффективности обучения химии. При подготовке статьи эффективно и целенаправленно использовались методы сравнения и анализа.
This article enlightens the role of innovative technologies in teaching chemistry. The author, relying on pedagogical data, analyzed the problem on the basis of available scientific literature and studied the existing peculiarities of the role of innovative technologies in teaching chemistry.The purpose of the article is to justify the use of innovative technologies in order to increase efficiency of teaching chemistry. In preparation of the article, the methods of comparison and analysis were used effectively and purposefully.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Xayitov F.S. | 1 | Academic Lyceum under Tashkent State Law University |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Моисеев А.М. Качество управления школой: Что это такое? Каким ему быть? Как его обеспечить? Библиотека журнала «Директор школы». М.: Сентябрь, 2001. — 160 с. (Moiseev A.M. School Management Quality: What is it? What should he be? How to provide it?) |
2 | 2. Гришина И. В., Волков В. Н., Анализ особенностей управленческой деятельности руководителя школы в современных условиях. Научные сообщения. Научно-теоритический журнал. 2019. (Grishina I. V., Volkov V. N., Analysis of the features of the managerial activity of the head of the school in modern conditions). |
3 | 3. Xalq ta’limi xodimlari asosiy lavozimlarining malaka tavsiflari (Qualification descriptions of the main positions of public education workers). https://giu.uz/wp-content/uploads/Malaka-tavsiflarini-tasdiqlash-togrisida-buyruq-ilovasi.pdf |
4 | 4. Конаржевский Ю.А. Педагогический анализ учебно-воспитательного процесса и управление школой. - М.: Педагогика, 1986. - 144 с. (Konarzhevsky Yu.A. Pedagogical analysis of educational and educational processes and management of schools). |
5 | 5. Всемирный экономический форум -2016 (World Economic Forum -2016) https://www3.weforum.org/docs/WEF_Book_RUS_Maslow.pdf |