logo
  • Bosh sahifa
  • Jurnallar
  • Mualliflar
  • Maqolalar
  • Yangiliklar
  • uzbek O'zbek
    • Русский
    • Ingliz tili
  • Kirish

Maqolalar

  1. Bosh sahifa
  2. Maqolalar
Maqola bo'yicha filtrlash
 
 
 
Maqolaning nomi Mualliflar Asosiy til Ko'rishlar O'qishlar
YUQORI SINF O‘QUVCHILARI LUG‘AT BOYLIGINI OSHIRISH JARAYONIDAGI PEDAGOGIK MUAMMOLAR

TP

Mengliyev B.R.,
Safarova S.F.
O'zbek 304 304
О‘QUVCHILARNI XALQARO BAHOLASH TADQIQOQLARIGA TAYYORLASHNING ILMIY AHAMIYATI

TP

Tilyabov M.U. O'zbek 287 287
TA’LIMDA SUN’IY INTELLEKT TEXNOLOGIYALARI TATBIQI

TP

Norboyev F.C. O'zbek 277 277
XALQARO BAHOLASH DASTURLARI ASOSIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINI O‘QITISHNING AHAMIYATI

TP

Norqobilova R.D. O'zbek 263 263
BOSHLANG‘ICH SINFLARDA TABIIY FANLARNI O‘QITISHDA O‘QUVCHILARDA SHAKLLANGAN KOMPETENSIYALARNI RIVOJLANTIRISHNING ILMIY METODIK ASOSLARI

TP

Shomurodova D.B. O'zbek 253 253
SCRATCH DASTURI VOSITASIDA “ALIFBO”NI OʻRGATISH DAVOMIDA 1-SINF OʻQUVCHILARINING TASAVVURLARI VA IJODIY FIKRLASH KOʻNIKMALARINI RIVOJLANTIRISH

TP

Normurodova S.X. O'zbek 252 252
SUN’IY INTELLEKT ASOSIDA O‘QUVCHILARNING MANTIQIY FIKRLASHLARINI REGRESSIYA TAHLILI

TP

Mamajanov .Y.,
Mamajanova K.R.
O'zbek 251 251
MILLIY MALAKA RAMKA ASOSIDA KASBIY STANDARTLARNI ISHLAB CHIQISH METODOLOGIYASI VA XUSUSIYATLARI

TP

Esanov M.X. O'zbek 250 250
BO‘LAJAK TARIX FANI O‘QITUVCHILARIDA KASBIY NUTQ KO`NIKMALARINI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK MUAMMOLARI

TP

Botirova S.M. O'zbek 237 237
O‘ZBEKISTONDA TOLERANTLIKNING TARIXIY SHAKILLANISHI VA BUGUNGI KUNDAGI AHAMIYATI

TP

Toshboltayeva U.S. O'zbek 234 234
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
logo
SLIB.UZ - bu ilmiy jurnallar va O'zbekiston mualliflari maqolalarining keng ma'lumot bazasini o'z ichiga olgan elektron kutubxona.

Hamkorlarimiz

  • O‘zbekiston Respublikasi Innovatsion rivojlanish agentligi
  • Ilmiy innovatsion markaz
  • Ilmiy nashrlar assotsiatsiyasi

Slib.uz bilan bog'lanish uchun

  • Chilonzor tumani Qatortol ko'chasi 60B
  • +998(55)511-44-00
  • +998(77)280-70-60
  • @slib_uz_support