Bugungi kunda sun’iy intellekt ta’lim sohasida muhim o‘rin egallab, o‘quvchilarning bilim darajasini baholash va ularning mantiqiy fikrlash qobiliyatini aniqlash imkonini bermoqda. Sun’iy intellekt (SI) o‘quvchilarning mantiqiy fikrlashlarini aniqlash va rivojlantirishda muhim rol o‘ynaydi. Uning yordamida o‘quvchilarning individual o‘ziga xosliklari va o‘quv jarayonidagi qiyinchiliklari aniqlanishi mumkin. Mantiqiy fikrlash – bu bilimlarni tahlil qilish, ularni qayta ishlash, natijalar chiqarish va yangi vaziyatlarga moslashish qobiliyati bo‘lib, bu o‘quvchilarning ta’limdagi muvaffaqiyati uchun asosiy ko‘nikmalardan biridir. Shuningdek, mantiqiy fikrlash insonning muammolarni hal qilish qobiliyatini rivojlantirishga xizmat qiladi. Ushbu maqolada sun’iy intellekt yordamida o‘quvchilarning mantiqiy fikrlash darajasini regressiya tahlili orqali qanday baholash mumkinligi haqida so‘z yuritamiz.
Bugungi kunda sun’iy intellekt ta’lim sohasida muhim o‘rin egallab, o‘quvchilarning bilim darajasini baholash va ularning mantiqiy fikrlash qobiliyatini aniqlash imkonini bermoqda. Sun’iy intellekt (SI) o‘quvchilarning mantiqiy fikrlashlarini aniqlash va rivojlantirishda muhim rol o‘ynaydi. Uning yordamida o‘quvchilarning individual o‘ziga xosliklari va o‘quv jarayonidagi qiyinchiliklari aniqlanishi mumkin. Mantiqiy fikrlash – bu bilimlarni tahlil qilish, ularni qayta ishlash, natijalar chiqarish va yangi vaziyatlarga moslashish qobiliyati bo‘lib, bu o‘quvchilarning ta’limdagi muvaffaqiyati uchun asosiy ko‘nikmalardan biridir. Shuningdek, mantiqiy fikrlash insonning muammolarni hal qilish qobiliyatini rivojlantirishga xizmat qiladi. Ushbu maqolada sun’iy intellekt yordamida o‘quvchilarning mantiqiy fikrlash darajasini regressiya tahlili orqali qanday baholash mumkinligi haqida so‘z yuritamiz.
Сегодня искусственный интеллект занимает важное место в сфере образования, позволяя оценить уровень знаний учащихся и определить их способность к логическому мышлению. Искусственный интеллект (ИИ) играет важную роль в выявлении и развитии логического мышления учащихся. С его помощью можно выявить индивидуальные особенности учащихся и трудности в учебном процессе. Логическое мышление - это способность анализировать знания, обрабатывать их, делать выводы и адаптироваться к новым ситуациям, что является одним из ключевых навыков для успеха учащихся в обучении. Кроме того, логическое мышление служит развитию способности человека решать проблемы. В этой статье мы обсудим, как можно оценить уровень логического мышления учащихся с помощью искусственного интеллекта посредством регрессионного анализа.
Today, artificial intelligence occupies an important place in the field of education, allowing to assess the level of students’ knowledge and determine their ability to think logically. Artificial intelligence (AI) plays an important role in identifying and developing students' logical thinking. With its help, it is possible to identify the individual characteristics of students and difficulties in the learning process. Logical thinking is the ability to analyze knowledge, process it, draw conclusions, and adapt to new situations, which is one of the key skills for students’ academic success. Also, logical thinking serves to develop a person’s ability to solve problems. In this article, we will talk about how to assess the level of students’ logical thinking using artificial intelligence through regression analysis.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Mamajanov .Y. | “Axborot texnologiyalari” kafedrasi mudiri, Texnika fanlari nomzodi, dotsent | Denov tadbirkorlik va pedagogika instituti |
2 | Mamajanova K.R. | stajor-o‘qituvchi | Denov tadbirkorlik va pedagogika instituti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Abdikhadirova, U.D. Possibilities of improving the methodology of preparing primary class students for the international assessment program based on digital technologies (example of pirls) // Innovation in the modern education system, 2022, 3(25). – P. 159-163. |
2 | Esipova Nadejda Dmitrievna “Kichik maktab o‘quvchilarida mantiqiy fikrlashni rivojlantirish” dissertatsiya. 2001-y. |
3 | Шерашзина Р.М., Савинова Н.А. Педагогические потенциал персонализированного обучения учащихся современной школе // Человек и образование. 2020, № 4 (65). – C. 29-35. |
4 | Шобонов Н.А., Булаева М.Н., Зиновьева С.А. Искусственный интеллект в образовании // Проблемы современного педагогического образования. 2023, № 79-4. – C. 288-290. |
5 | Дорошев Д.В. Искусственный интеллект в персонализированном обучении // Мировая наука. 2023, № 11 (80). – C. 36-39. |
6 | Ваганова О.И., Ядров К.П., Эршов В.Ю. Персонализированные технологии обучения студентов. Проблемы современного педагогического образования. 2022, № 77-4. – C. 72-75. |
7 | Умматкулова, С. С., Хужабоева, З. С. Математика дарсларида бошланғич синф ўқувчиларининг мантиқий фикрлашларини шакллантириш. 2022, 2(3). – B. 1406-1419. |