Мақолада олий таълимни оптималлаштиришда масофавий таълимнинг ўрни, унинг афзаллик ва камчиликлари, шунингдек, масофавий таълим самарадорлигини ошириш бўйича тавсиялар ҳамда масофавий таълимдан фойдаланишни ривожлантириш имкониятлари ёритиб берилган.
Мақолада олий таълимни оптималлаштиришда масофавий таълимнинг ўрни, унинг афзаллик ва камчиликлари, шунингдек, масофавий таълим самарадорлигини ошириш бўйича тавсиялар ҳамда масофавий таълимдан фойдаланишни ривожлантириш имкониятлари ёритиб берилган.
В статье освещается роль дистанционного образования в оптимизации высшего образования, его преимущества и недостатки, а также даются рекомендации по повышению эффективности дистанционного образования, а также возможности развития использования дистанционного образования.
The article highlights the role of distance education in the optimization of continuing education, its advantages and disadvantages, as well as recommendations on increasing the effectiveness of distance education, as well as opportunities for the development of the use of distance education.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | O'rinova N.M. | педагогика фанлари номзоди, доцент | Фарғона давлат университети |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октябрдаги Ўзбекистон Республикаси Олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида ПФ-5847-сон Фармони https://lex.uz/docs/4545884 |
2 | Дистанционное обучение: Учебное пособие. / Под ред. Е.С. Полат. М.: Владос, 1998. 192 с. |
3 | Дмитренко В. Дистанционное образование – кому это надо? // Компьютер пресс. 1999. № 9. С. 20-22. |
4 | Захидов, Е. Я спросил у тьютора… // Мир Internet. 2000. № 8. С. 18-21. |
5 | Каимазова, Н., Ненюк, Е., Лебедев Я. Попал в сети – так учись! // Обучение за рубежом. 1999-2000. № 12-1. С. 96-99. |
6 | Хуторской А . На урок к дистанционному учителю. О всероссийском конкурсе «Дистанционный учитель года» // Мир Internet. 2000. № 8. С. 26-29. |