Мақолада бошланғич таълим узлуксиз таълим тизимининг энг
муҳим бўғинларидан бири бўлиб, бу босқичда болаларнинг дунёқараши, диди, оламни
англашга бўлган билиш имкониятлари тараққий этиб, нутқ кўникмаси ҳақида фикр
юритилади. Кичик ёшдаги мактаб ўқувчиларининг оғзаки ва ёзма нутқини
ривожлантириш бошланғич таълим олдида турган энг муҳим долзарб вазифалардан бири
саналади.
Мақолада бошланғич таълим узлуксиз таълим тизимининг энг
муҳим бўғинларидан бири бўлиб, бу босқичда болаларнинг дунёқараши, диди, оламни
англашга бўлган билиш имкониятлари тараққий этиб, нутқ кўникмаси ҳақида фикр
юритилади. Кичик ёшдаги мактаб ўқувчиларининг оғзаки ва ёзма нутқини
ривожлантириш бошланғич таълим олдида турган энг муҳим долзарб вазифалардан бири
саналади.
Начальное образование является одним из важнейших звеньев системы
непрерывного образования, на этом этапе дети развивают мировоззрение, диди,
возможности познания мира и думают о речевых навыках. Развитие устной и письменной
речи школьников младшего возраста является одной из важнейших задач, стоящих перед
начальным образованием.
Primary education is one of the most important parts of the system of continuous
education, at this stage, children develop worldview, Didi, the possibility of learning the world and
think about speech skills. The development of oral and written language of young schoolchildren is
one of the most important tasks facing primary education.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | To'raboyeva M.. |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Nurullaeva SH. Mustaqil fikrlash mezonlari. Xalq ta’limi jurnali. 2001. –34-39-b. |
2 | G’afforova T., Shodmonova E, G’ulomova X Ona tili. –Toshkent, Sharq. 2019. 111 b |